Destruction - Under Attack (2016)

Duitsland
Label: Nuclear Blast

1. Under Attack (6:13)
  2. Generation Nevermore (4:04)
  3. Dethroned (4:50)
  4. Getting Used to the Evil (6:08)
  5. Pathogenic (4:27)
  6. Elegant Pigs (3:40)
  7. Second to None (5:11)
  8. Stand Up for What You Deliver (4:20)
  9. Conductor of the Void (4:33)
  10. Stigmatized (4:12)
  11. Black Metal * (3:14)

met Alex Camargo

12. Thrash Attack * (2:58)
avatar van gigage
Best aardige songs die nu reeds zijn vrijgegeven (under attack en second to none) en met name de opbouw van de titelsong.

avatar van The_CrY
Prima thrashplaat. Vliegt lekker voorbij, maar niet heel memorabel qua individuele songs. 'Conductor of the Void' sprong er als enige een beetje bovenuit.

avatar van Kondoro0614
De laatste 'Destruction' plaat komt wel binnen als een ware knaller. Hij veegt in ieder geval de twee vorige platen volledig van tafel en beukt er aardig op los. Ik vond de begin track 'Under Attack' al een vrij stevige plaat en eigenlijk zakte qua niveau de plaat niet veel lager, wel vond ik dat er maar weinig nummers waren die er echt uit wisten te springen. Ook in vond 'Conductor of the Void' hier een uitzondering maar de rest was lekker, alleen het kon niet speciaal worden. Het blijft al om al een prima thrash plaat waar stevig op gebeukt kan worden, een prima zang en prima gitaarwerk. Ik was lichtelijk wel een klein beetje fan!

Ik heb genoten van de band, die zijn ups and downs echt goed kende. Toch zitten er wat memorabele songs tussen die ik toch nog wel vaker ga opzetten!

(Voorlopige) Eindstand:
11. Spiritual Genocide
12. Metal Discharge
13. The Least Successful Human Cannonball
Gemiddelde: 3.36*
Last.fm scrobbles vanaf begin marathon: 290.

avatar van Desert
Eerste album dat ik van hen beluister en de zang doet me enorm denken aan die van Death Angel.