Gold Panda - Good Luck and Do Your Best (2016)

Electronic
Label: City Slang

1. Metal Bird (3:41)
  2. In My Car (4:27)
  3. Chiba Nights (4:01)
  4. Pink and Green (4:13)
  5. Song for a Dead Friend (4:20)
  6. I am Real Punk (4:29)
  7. Autumn Fall (3:39)
  8. Halyards (4:11)
  9. Time Eater (4:52)
  10. Unthank (2:50)
  11. Your Good Times Are Just Beginning (3:42)
avatar van kobe bryant fan
Gold Panda is na de zwakkere voorganger terug op niveau.
Good Luck And Do Your Best is tot stand gekomen na verschillende reizen in Japan, met deze field Recordings en foto's ging hij aan de slag.
Soms zijn de invloeden duidelijk hoorbaar (Time Eater), soms zit het hem dan weer meer in de sfeer.
Na de 2 fantastische singles, Time Eater en In My Car, had ik erg hoge verwachtingen.
Spijtig genoeg zijn die niet volledig ingelost, al staan er prachtige dingen op: Halyards, Metal Birds, Chiba Nights, ... maar wat ik met een nummer zoals Song For A Dead Friend moet is me een raadsel, erg zwak nummer.
Niettemin een lichte 4* om te beginnen.