Domo Genesis - Genesis (2016)

Label: Odd Future

6. Go (Gas) (3:43)

met Wiz Khalifa, Juicy J en Tyler, the Creator

7. Coming Back (2:41)

met Mac Miller

8. Faded in the Moment (3:29)

met Cam O'bi

9. Dapper (3:13)

met Anderson .Paak

10. Brotha (2:52)
  11. All Night (4:16)

met King Chip

12. Lost and Found (2:33)
avatar van waxs
Ik ga hem aanslingeren, goede verwachtingen o.b.v. de eerste singles.

avatar van Silky & Smooth
Hij maakt die verwachtingen meer dan waar! Verrassend sterk album dit!

avatar van Reint
Prima plaat.

Geen enkel nummer steekt er voor mij echt uit, maar fillers zijn op deze plaat ook niet te vinden. Alle nummers hangen muzikaal een beetje in die moderne take op 80s jamz/jazz-fusion/70's soul die bijvoorbeeld Anderson .Paak ook maakt, aangevuld met de wat subtielere momenten van Tyler, The Creator. Dus strakke, gedetailleerde producties, maar nooit heel verrassend.

Domo klinkt eerlijk en hongerig, maar tegelijkertijd heeft hij niet echt een heel urgente persona.

avatar van Silky & Smooth
Weinig tot geen uitschieters, maar verder vind ik het een constante sterke plaat. Domo laat nergens steekjes vallen en ook de gastartiesten doen dit niet. Hij is natuurlijk niet de meest interessante rapper van Odd Future, maar zeker wel één van de beteren.