Portishead - PNYC (1998)

2. Cowboys (5:02)
  3. All Mine (4:02)
  4. Mysterons (5:44)
  5. Only You (5:20)
  6. Half Day Closing (4:12)
  7. Over (4:13)
  8. Glory Box (5:37)
  9. Sour Times (5:21)
  10. Roads (5:50)
  11. Strangers (5:20)
avatar van muziekobsessie
integendeel tot eerste 2 platen tijdloos en fantastisch gearrangeerd. electronica ontmoet orkest, 2 uitersten bij mekaar. net zo mooi en in dezelfde lijn als t eveneens prachtige Perry Blake's broken statues album. En t knappe is dat 't orkest heel goed gedoseerd is.

avatar van chevy93
PORTISHEAD live SOUR TIMES - YouTube

Ik dacht dus dat deze versie op deze cd stond, maar deze versie is helemaal anders en bovendien veel minder goed. Waarom zouden ze andere versies genomen hebben?

Ook Roads is veel beter gemixt op de DVD..

avatar van IMPULS
Livepubliek is op dit album totaal geen bezwaar, laat staan last. Geniet van a tot z hiervan. Spannend, met af en toe een licht irritant stemmetje van Beth.
Prima album!

avatar van popstranger
Hoe Beth Gibbons haar hele lijf leegschreeuwt op het einde van Sour Times om daarna met het prachtige Roads de genadeslag te geven... Het zal me eerlijk gezegd worst wezen of ze al dan niet id maat zingt of licht irritant klinkt; ze klinkt alsof ze heel haar ziel ter plaatse dissecteert. Hoewel ik doorgaans geen liefhebber ben van live albums (ofwel ervaar je het ter plaatse ofwel zet je de studio albums op) vind ik deze toch een sterke gooi naar een live plaat die ik graag thuis ook opzet.