Bardo Pond - Ticket Crystals (2006)

Label: ATP

1. Destroying Angel (9:38)
  2. Isle (11:13)
  3. Lost World (6:29)
  4. Cry Baby Cry (4:56)
  5. FC II (18:16)
  6. Moonshine (10:45)
  7. Endurance (5:09)
  8. Montana Sacra II (10:46)
avatar van Jazper
Space rock las ik ergens. Niet direct dat ik dan opveer. Maar ik ben hier toch benieuwd naar. Gauw eens luisteren.

Sietse
ik heb al een stukje gehoord, klinkt wel mooi.

Mar Bardo Pond kan het ook bijna niet verkeerd doen bij mij.

avatar van Paalhaas
Jazper schreef:

Ik zou beginnen met de eerder uitgekomen meesterwerkjes van deze band.

avatar van Jazper
Okee, bedankt voor de tip!

Paalhaas schreef:

Ik zou beginnen met de eerder uitgekomen meesterwerkjes van deze band.

Ik zou beginnen bij Amanita.

avatar van Bruno Banani
Ik zou set and setting en dilat ook niet vergeten en dan hun hele ouevre en vervolgens alle zijprojecten.
Allemaal van erg hoog nivo...

avatar van Bruno Banani
belachelijk dat hier maar 4 stemmen voor zijn, een van de redenen waarom ik musicmeter nog niet volledig kan waarderen is de voorkeuren van de gemiddelde gebruiker hier, helaas valt over smaak niet te twisten, maar bovenal zonde, veel mensen zouden dit mijns inziens zeker waarderen!

Nog niet aan toegekomen. Komt nog wel, voor het einde van het jaar in ieder geval! Ik heb mij de afgelopen maanden wel verdiept in de gerelateerde Alasehir en Alumbrados albums op Important Records, beiden kan ik zeker aanraden. Tevens hun bijdrage aan de Modern Containment series ontvangen.

Maar je hebt wel gelijk, teleurstellend veel mensen blijven hangen in de belegen mid-price meuk, terwijl er zoveel meer tofs te luisteren valt. Bardo Pond is daar een mooi voorbeeld van. Zal een hoop mensen waarschijnlijk aanspreken, maar zolang hun albums niet bij de Plato/Concerto liggen met een € 7,99 stickertje erop zal men zich er niet aan wagen.

avatar van Bruno Banani
Heb anders afgelopen weekend via normanrecords in Engeland deze en aantal anderen van Bardo pnd voor minder dan dat besteld.
Zouden meer mensen moeten doen

avatar van Fred Zed
Er is geen beginnen aan, sommige van hun werk is experimenteel geneuzel, ander grenst dan weer op het geniale af. Veel luistersessies nodig en een live concert helpt waarschijnlijk ook.