Tommy Genesis - World Vision (2015)

Canada

met Jay Worthy

6. Eden (1:58)
  7. Execute (3:31)
  8. World Vision (2:08)
  9. Hair Like Water Wavy Like the Sea (6:44)

met Abra

avatar van exsxesven
Hair Like Water, Wavy Like The Sea

Alles hier is dik natuurlijk. Hate Demon, met zijn loeigeweldige, dreigende sfeer, ronkende synth, Before I was yours, I belonged to her; het zo zo lome Bump; het opzwepende Execute, Tommy-uber-anthem by uitstek; het fenomenale Angelina, waarvan een supertoffe live in studio op YT; ga maar door.

Buiten deze uitstekende mixtape heeft Tommy zeker nog wat geweldige dingen opgenomen (Art!), maar hierna was de koek helaas wel een beetje op imo. Tommy was nog aardig, daarna werd het steeds matiger. Nog live gezien ten tijde van de self-titled, van al het oude materiaal kwam alleen Execute voorbij als toegift. Teleurstellend. World Vision blijf ik echter draaien, briljant.