Artful Dodger - It's All About the Stragglers (2000)

Pop / Dance
Label: London

1. Think About Me (4:35)

met Michelle Escoffery

2. Re-Rewind [Radio Edit] (4:02)

met Craig David

3. Outrageous (4:14)

met Lynn Eden

4. Please Don't Turn Me On [Radio Edit] (3:43)

met Lifford Davis

5. TwentyFourSeven * (3:49)

met Nicole Davis

6. TwentyFourSeven * (3:48)

met Melanie Blatt

7. Something (4:18)

met Lifford Davis

8. Movin' Too Fast (3:54)

met Romina Johnson

9. R U Ready (4:39)

met MC Alistair

10. I Can't Give It Up (4:03)

met Nadia

11. Woman Trouble [Radio Edit] (4:00)

met Robbie Craig en Craig David

12. What You Gonna Do? (4:00)

met Craig David

13. It Ain't Enough [Radio Edit] (3:41)

met Dreem Teem

14. We Should Get Together (4:06)

met Nadia

15. Think About Me (5:29)

met Michelle Escoffery

16. Please Don't Turn Me On (5:44)

met Lifford Davis

totale tijdsduur: 1:00:28 (1:08:05)
avatar van T.O.
Net tussen mijn oude mp3's Woman Trouble teruggevonden. Toch een erg fijne track is dat

Net als Re-Rewind en Movin' Too Fast.

avatar van NewYorkCityLight
Rewind vind ik erg goed in ieder geval.

avatar van RogerV
The Artful dodger vond ik altijd te glad en ik trok die zeurderige vocals niet zo net als ik Craig David ook een vervelende glijer vind.

Maar een track is hoe dan ook geweldig. Dat is Movin too fast. Mogelijk het beste 2 step nummer ever.

Verder nog wel wat leuke nummers hier zoals RU Ready en It ain't enough. Maar helaas ook een hoop zeikplaten.

avatar van UK-Choonz
0,5
Blegggh, dit soort mierzoete. megacommerciële 2-step trok ik toch echt niet. Je ontkwam er alleen niet aan in die jaren. Mooi dat ze voorbij zijn.

avatar van Shelter
Re-rewind, Movin Too Fast, R U Ready & Woman Trouble zijn best ok, alleen een heel album 2step is ronduit saai. Waar ik drumm n bass wel een heel album kan waarderen is dit te glad en teveel van hetzelfde. 2*

avatar van pureshores
heb dit nu aan staan.
Artful Dodger heeft gewoon een perfecte blend van UK garage en pop gedaan, Re-rewind is een genre classic.
De rest van het album is inderdaad glad, maar toch redelijk.
Vind zelf Think about me een topper