Mutual Benefit - Skip a Sinking Stone (2016)

Label: Mom+Pop

1. Madrugada (1:53)
  2. Skipping Stones (3:45)
  3. Closer, Still (2:09)
  4. Lost Dreamers (4:35)
  5. Getting Gone (4:03)
  6. Not for Nothing (3:16)
  7. Nocturne (2:24)
  8. Slow March (2:52)
  9. Many Returns (4:14)
  10. City Sirens (1:45)
  11. Fire Escape (3:40)
  12. The Hereafter (4:49)
avatar van philtuper
Kijk ik naar uit! Voorganger Love's Cushing Diamond was voor mij één van dé verrassingen van 2013. Hopelijk géén moeilijke tweede...

avatar van philtuper
Edit: Mooi mooi mooi! Dromerig, zweverig, maar vooral heel erg mooi!

avatar van dons
Werkelijk waar prachtig album. Als een massage voor de ziel.

avatar van popstranger
Beste medestanders, ondergetekende is in een melancholische bui en deze muziek kleurt daar wonderwel goed bij. Bij de eerste beluistering lijkt hij een beetje voorbij te glijden op de achtergrond maar langzaamaan weten de songs op dit album zich toch een plekje te veroveren in de playlist die ons doet mijmeren over verleden, heden en toekomst.
Kortom is dit weer zo’n album dat bij het leven zelve hoort zoals zich dat hier ten huize popstranger afspeelt. Ideaal om mee op te staan en rustig te ontbijten en de rest van de dag voorbij te laten meanderen als de muziek.