Led Zeppelin - Box Set 2 (1993)

Label: Atlantic

1. Good Times Bad Times (2:48)
  2. We're Gonna Groove (2:39)
  3. Night Flight (3:36)
  4. That's the Way (5:38)
  5. Baby Come on Home (4:31)
  6. The Lemon Song (6:20)
  7. You Shook Me (6:28)
  8. Boogie with Stu (3:51)
  9. Bron-Yr-Aur (2:06)
  10. Down by the Seaside (5:14)
  11. Out on the Tiles (4:06)
  12. Black Mountain Side (2:06)
  13. Moby Dick (4:21)
  14. Sick Again (4:43)
  15. Hot Dog (3:17)
  16. Carouselambra (10:31)
  17. South Bound Saurez (4:13)
  18. Walter's Walk (4:31)
  19. Darlene (5:07)
  20. Black Country Woman (4:25)
  21. How Many More Times (8:28)
  22. The Rover (5:37)
  23. Four Sticks (4:45)
  24. Hats Off To (Roy) Harper (3:44)
  25. I Can't Quit You Baby (4:43)
  26. Hots on for Nowhere (4:43)
  27. Living Loving Maid (She's Just a Woman) (2:40)
  28. Royal Orleans (2:59)
  29. Bonzo's Montreux (4:18)
  30. The Crunge (3:15)
  31. Bring It on Home (4:20)
  32. Tea for One (9:27)
Heb geen verzamel.wel 5 sterren

avatar van gijs van e.
Is dit een goede of is deze overbodig.

avatar van kaztor
Vind van het laatste.

Beetje een onnodige verbastering van de originele Zep-cd's toch wel, samen met die andere box. Ik had liever een box gezien met outtakes en live-nummers, maar deze combinatie is meer een soort van herkauwen.

avatar van gijs van e.
Dus gewoon alle reguliere aanschaffen.

avatar van kaztor
Zou ik wel doen, ja. Ze klinken anno nu ook beter dan dit en zijn ook in leuke mini-lp-versies te krijgen, dwz: cd's verpakt als de originele lp's.

von Beethoven
Deze is ook geremastered!
prima box als je box 1 (4CD) ook hebt!, dan heb je alle studio tracks!
anders meschien overbodig, tenzij je alles van Led Zep verzamelt.

avatar van spinout
Als je de 4-delige Remasters hebt, dan is dit de ultieme aanvulling.

avatar van B.Robertson
B.Robertson (crew)
Krijg toch wel eens het idee dat aardig wat van hun nummers die ik minder mooi vind, veelal op deze box set staan (Darlene, Boogie with Stu, Hots on for Nowhere, Walter's Walk, The Crunge en nog wat meer. Ben echter een groot liefhebber van Carouselambra, That's the Way en nog wat andere nummers. Lekker flauw om het vrij exclusieve Baby Come on Home niet op Box Set 1 te zetten, maar die had ik al op een CD single van Whole Lotta Love.

avatar van Twinpeaks
Gekregen als cadeau ooit . Heel af en toe pak ik hem uit het rek . Heb alle reguliere albums en deze voegt weinig toe dan. Een mooi setje is het wel. Leuk informatief boekje .Deze hele week tijdens het werk is ie de wisselaar geweest en toch toont het zijn waarde dan. Ik ben sinds lange tijd weer in Plant en consorten. 5 sterren hier.

avatar van spinout
Twinpeaks zegt: Een mooi setje is het wel. Leuk informatief boekje .
spinout vraagt: Ligt het boekje bij jou ook al uiteen?