My Dying Bride - The Voice of the Wretched (2002)

Label: Peaceville

1. She Is the Dark (8:40)
  2. Snow in My Hand (10:02)
  3. Cry of Mankind (6:33)
  4. Turn Loose the Swans (6:32)
  5. Cruel Taste of Winter (6:51)
  6. Under Your Wings and into Your Arms (5:28)
  7. Kiss to Remember (6:55)
  8. Your River (9:05)
  9. Fever Sea (4:13)
  10. Symphonaire Inferrus et Spera Empyrium (10:34)
avatar van Milktoast
Een ijzersterk live-album met de geweldige afsluiter "Symphonaire Infernus Et Spera Empyrium". 5 sterren

avatar van Snappy
Een live album om te koesteren. Deze band staat hoog op het verlanglijstje voor een concert bezoek! 4 sterretjes!

avatar van c-moon
Heb de band moeten missen op Pestpop, maar dit live-album maakt een en ander goed, in die zin: wat een puike live-prestatie leveren deze heren zeg.... fenomenaal live album... en het doet me alleen maar méér verlangen om de band eens ECHT live mee te maken !!!!

De plaat bevat eigenlijk niets als toppers, met als hoogtepunten toch wel "A Cry of Mankind", "Turn Loose the Swans", "Snow in my Hand" en "Symphonaire Infernus et Spera Empyrium" !!!!

avatar van CorvisChristi
CorvisChristi (crew)
@Snappy: Dan hoop ik dat je ze vorig jaar gezien hebt in Paradiso, waar ze werkelijk een formidabele live-set speelden.

Dit live-album heb ik wel, maar nog niet vaak geluisterd. Gezien de positieve reacties toch maar weer een keer doen.

avatar van Darkzone
Een betere live-cd dan An Ode To Woe.

avatar van smoozycat
In een woord SCHITTEREND!!!!