Chino XL - Warning (2006)

Label: Bolo

met Y.B.

6. It Had to Happen

met Rock, Verb en Def Jef

7. Enough Beef

met Common en Royce da 5'9"

8. Warning

20. Big Boy's Neighborhood
  21. Outro
Heavenly Father, heerlijk nummer

avatar van Niek
Wat is dit? Een best of??

Een officieele mixtape

Relax
Beetje teleurstellend vergeleken met Poison Pen maar oke, kan mischien 3,5 worden door alleen Heavenly Father

eazyfan
Wat was Enough Beef een ongelooflijke teleurstelling voor mij, dacht dat het een toptrack zou zijn, 3 SuperMC's en een Primo-productie, nou de beat is gewoon van The Rap Grows Biggie overgenomen, dat refrein van Guru over genomen van een andere track, laat staan nog eens die irritante DJ-praat erbij Van die track had ik uiterst hooge verwachtingen, nou niet meer dus, wel topteksten.

eazyfan
Wat een ongelooflijke rotmixtape, echt totaal niks waard als geheel. Begint slecht, in het midden nog aardig en op het einde stal hij nog beats van 50 Cent, Mobb Deep, The Game en Big Pun . Zelfs de paar aardige tracks worden mooi kapot gemaakt met die DJ-rotzooi gepraat erdoor, zijn teksten blijven goed, ik kom nog net aan 2* voor de teksten wat nog kan zakken. Laat me het zo zeggen:
Productie 1*
Raps 3*
en de gastartiesten zorgen nog net voor die 2*.

Relax
Ehm Eazyfan, ik weet niet of jij het weet, maar meerendeels op alle mixtapes die rappers uitbrengen gebruiken ze andermans hun beats, anders kost het teveel geld voor de rappers zelf.

avatar van Atmosphere
Je hebt gelijk relax , dat is echt een chill nummer
maar het stelt voor de rest allemaal niets voor.

avatar van Shelter
Ik vind het wel een lekkere mixtape... luistert lekker weg met relaxte beats en goede raps.
Overigens 99% van de mixtapes bevatten beats van anderen, das juist het vette eraan.. dat je een rapper eens op een beat van een andere producer kan horen dan zijn eigen dj.
Zo zou je elke mixtape een onvoldoende geven.
Deze krijgt van mij 3,5*

avatar van Shelter
vaker en vaker geluisterd en moet zeggen dit is echt wel een vette mixtape hoor.
Er staat heel wat braggin & boastin op maar op een niveau dat je zegt Daaaaamn.
De freestyle zonder beat is ook super nice. Ik ga van 3,5* naar 4,5.
de delivery, flow en lines in combinatie met de betere beats in hiphopland made me do it