Spicelab - A Day on Our Planet (1994)

Duitsland
Electronic / Dance
Label: Harthouse

1. Falling (17:59)
  2. We Got Spice (Part 1-4) (19:14)
  3. A Day on Our Planet (17:49)
  4. Planet Spice (16:19)
avatar van John Doe
Fantastisch trance album met lange meeslepende tracks. Producer is Oliver Lieb, één van de beste trance makers, die niet heeft meegedaan aan de welbekende sellout van het genre. Album onder de naam L.S.G. van een jaar later is ook erg fijn vind ik.

Door de man zelf gedeeld op youtube deze geremasterde versie van het album: Spicelab - Falling - YouTube

Mooie electro/techno/idm ritmes wat je te weinig hoort in de trance wereld maar vaak de mooiste momenten opleveren voor echte liefhebbers (denk bijvoorbeeld aan die break in Strange World van Push).