Motorpsycho - Here Be Monsters Vol. 2 (2016)

Noorwegen
Label: Motorpsycho Archives

1. Here Be Monsters Pt. 1 (15:21)
  2. The Etching of the Seed-Atom (4:48)
  3. Here Be Monsters Pt. 2 (7:52)
avatar van crosskip
Ha, het is nog op de site gekomen ook. Voor de mensen die het nog niet weten: het betreft hier het titelnummer van het vorige album, welke gedurende de huidige tour zowel bij de concerten als online wordt verkocht (meer info hierrr). Oftewel, je hebt tot 14 mei om dit album te bestellen voor een normale prijs voor de Ebay-woekeraars ermee aan de haal gaan =p Het is een erg sterk nummer met een fraaie psychedelisch opening en weer zo'n geweldige krautrock passage a la Gullible's Travails. Het nummer wordt op deze plaat/cd wel raar onderbroken door een noise-experiment genaamd 'The Etching Of The Seed-Atom'. Snap zelf niet zo goed waarom dit ertussen is gestopt, maar goed. Live was het sensationeel en ik ben blij dat ze deze studio-uitvoering alsnog uitgebracht hebben!

avatar van robbizzel
Erg benieuwd hiernaar, vanmiddag even opzetten!!

avatar van Chris de Graaf
Prachtige plaat waar ik nog altijd erg blij mee ben. Ik begrijp de keuze om het nummer op te splitsten en The Etching of the Seed-Atom er tussen te zetten echter niet. Had liever één lang nummer gehad a la Echoes. Mooie hoes ook!