Lil' Bow Wow - Beware of Dog (2000)

Label: So So Def

met Jagged Edge

5. You Know Me (3:08)

met Da Brat en Jermaine Dupri

6. The Dog in Me (3:22)
  7. Bow Wow (That's My Name) (3:44)

met Snoop Dogg

8. This Playboy (3:37)

met R.O.C., Big Duke en Jermaine Dupri

9. Ghetto Girls (3:15)
  10. You Already Know (3:18)

met Carl-So-Lowe

11. Bounce with Me [Extended LP Mix] (7:15)

met Xscape

12. Bow Wow (That's My Name) [Trackmasters Remix] * (3:31)
Electro_
Ik had dit album gekocht toen ik 9 was vanwege de single Bow Wow. Géén idee hoe ik dit heb kunnen luisteren, het is vreselijk! 1*

eazyfan
ik versta hoe een klein sukkeltje als dat.zoveel gastartiesten op Haar dom album kreeg.hoe dom zijn die ''volwassen'' dan ook niet om aan dit mee te doen.

0,5
eazyfan schreef:

misschien hadden ze niks te doen?

Relax
eazyfan schreef:

Omdat hij een hit had en hun zagen hun kans om er geld mee te kunnen verdienen zoals veel artiesten doen.

avatar van Josje
echt een poepieeee !:p

Relax
eazyfan schreef:

Haha grappig --- Haar... en je bent nog serieus ook of niet ?

Poisonpen123
Relax schreef:

Ik weet niet of je weet hoor maar Feauturings zijn hulpers zeg maar, hun krijgen niet betaald wel als het op single uit word gebracht en het blijkt een hit te worden

Poisonpen123
eazyfan schreef:

Als je Jermaine Dupri volwassen noemt weet ik het ook niet meer.

|Joël|
Poisonpen123 schreef:

Als je Jermaine Dupri volwassen noemt weet ik het ook niet meer.
Volgens mij staat dat niet voor niets tussen aanhalingstekens.

avatar van psychonaatje
Poisonpen123 schreef:

Natuurlijk krijgen die wel betaald. Ingehuurde muzikanten krijgen toch ook betaald.

Gaat wel voor iemand van 13 jaar. Heeft wel talent denk ik. 3/5.

avatar van psychonaatje

Heeft Jermaine Dupri 'm nog niet getekend?

|Joël|
Kende ik al, inderdaad erg leuk
Ik vind hem ook altijd zo goed in The Tracy Morgan Show.

Social_Mask
Ah vandaar dat hij me zo bekend voor kwam. Idd erg grappig.

avatar van Reijersen
1,0
Vond dat singletje best cool toen! Maar ik begrijp nog steeds niet waarom ik het later uitgeprobeerd heb in z'n geheel. Bijzonder simpel en goedkoop album

1 ster

avatar van MAS
MAS
Heb de single nog op cd Heb het album nooit gecheckd maar op de single vind ik hem best goed voor iemand van 13. Toendertijd vond ik hem supergoed maar toen was ik 9 of 10

avatar van Sjoerd_
Het enige nummer dat ik ken van dit album is Bow Wow (That's My Name). Jaaaren geleden gedownload, maar ik vind het nog steeds geen heel erg slecht nummer. De raps zijn natuurlijk niet super, maar de beat vind ik toch wel redelijk.

avatar van MJ_DA_MAN
Die ligt hier nog ergens op single.

avatar van JLjuju
Vind Bow Wow eigenlijk niet eens zo'n slechte single xD

avatar van NL_RAPPIN
Waar kan je deze CD eigenlijk nog kopen?