DJ Metatron - 2 the Sky (2016)

Duitsland
Electronic / Dance
Label: Giegling

1. As I Get Insane (6:27)
  2. Traumprinz - 2 the Sky [Metatron's What If There's No End and No Beginning Mix] (10:07)
  3. The Journey (1:57)
  4. Traumprinz - 2 Bad [Metatron's What If Madness Is Our Only Relief Mix] (10:20)
  5. Healing and Unity (0:28)
avatar van brooklyn
Zijn stijl begint me wel een beetje te emo te worden merk ik. Nog steeds wel sterk, maar hij zoekt het emotionele wel een beetje te veel op. Moby heeft ook vaak dat probleem en daar lijkt deze EP in de verste verte ook wel een beetje op, vooral in de vocalen en de strings/waves. Het klinkt misschien als een beetje een rare vergelijking, maar luister maar eens goed naar die elementen

avatar van I-do-not-exist
De emotionele alter ego van Traumprinz en Prince of Denmark inderdaad. Ik kan het goed hebben. Deze EP is een kleine tegenvaller omdat er 3 nummers al bekend waren van zijn mixtapes en het nieuwe nummer de minste van de 4 is. Een heel klein beetje Moby hoor ik er wel in. Misschien is hij het stiekem.

avatar van T.O.
Nog steeds prima geproduceerd en genietbaar, maar schiet inderdaad iets teveel door naar een kitscherige Moby-stijl.

Jammer, ik vond de voorganger echt een niveautje hoger.