Death in Vegas - Transmission (2016)

Electronic / Rock
Label: Drone

1. Metal Box (11:34)
  2. Consequences of Love (6:34)
  3. Transmission (5:31)
  4. Mind Control (5:37)
  5. Flak (4:40)
  6. Sequential Analog Memory (6:36)
  7. Arise (4:15)
  8. Strom (6:13)
  9. You Disco I Freak (8:06)
  10. Transwave (7:21)
avatar van dix
dix
Het is weer zover ... Death in Vegas meldt zich en zoals altijd gebeurt dat geheel onverwachts.
Ik heb een boner voor Richard Fearless' outings omdat er tussen alle gribus altijd wel een paar fonkeldiamantjes zitten. Dat zal bij Transmission niet anders zijn, daarvan ben ik overtuigd.

avatar van T.O.
Over boner gesproken: Sasha Grey verzorgt de vocalen op dit album.

avatar van dix
dix
Niet dat ze kan zingen, maar ze gaat op Transmission best wel diep.

avatar van Ponty Mython
Prima plaat. Fijne techno en drones voor de late avonduurtjes. Verwacht geen Dead Elvis of Contino Sessions; de big beat rock van weleer en commercielere dance deuntjes zoals My Loft Your Acid zul je hier niet op terugvinden. Het is allemaal een stuk minimaler en donkerder, maar niettemin erg bevredigend!