Vader - Impressions in Blood (2006)

Polen
Label: Regain

1. Between Day and Night (0:41)
  2. ShadowsFear (4:50)
  3. As Heavens Collide... (2:41)
  4. Helleluyah!!! (God Is Dead) (3:02)
  5. Field of Heads (4:06)
  6. Predator (5:12)
  7. Warlords (2:43)
  8. Red Code (2:30)
  9. Amongst the Ruins (4:07)
  10. They Live!!! (2:13)
  11. The Book (5:07)
avatar van Ali Chemicali
Vader maakt Metal

avatar van tomthumb
Meen je dat nou? Ik dacht gospel!

brecht geers
ik ken alleen As heavens Collide en die song is echt super!!!!!
deze cd staat op verlanglijstje hoor!

MetalDex
Het doet te veel denken aan de oude albums, sommig riffjes van bijvoorbeeld the art of war komen letterlijk terug, ook de fills op de drums zijn letterlijk van litany afkomstig, het is een goed album maar het concept is een beetje te ver uitgezogen

bendrino
ik ken geen enkel ander werk van vader,
maar dit is echt wel top!!!

ok, ik geef het toe, ik ken enkel as heavens collide (via rock tribune) maar dat is echt een geweldig liedje.

tomthumb schreef:
Meen je dat nou? Ik dacht gospel!

ik ook man het lijkt keiveel op de black faggot ass church singers

Zeer sterke plaat van Vader met nieuwe drummer. Alle respect voor Doc(r.i.p.),hij heeft er aan meegedragen Vader en Deathmetal uit Polen de wereld in te blazen.Ondanks zijn alcohol verslaving was dit wel een van de beste drummers in het genre.

bij mijn versie (gedownload) staat er nog een raining blood cover bij... De rest van de tracklist klopt anders wel.

4* voor deze toch wel erg sterke plaat van Vader.

Corpse Molestor
Loeihard en snel album van Vader,vette productie.Ook een geweldige band om live te zien.Knap werk van deze Polen.Altijd vol vreugde,niet teveel lullen,maar spelen....zo hoort het.Inderdaad veel respect voor Doc. r.i.p.

avatar van Lau1986
Een fantastisch album van deze band. Uitstekend geluid, prima nummers en het is hier en daar zelfs erg catchy. Voor mij is dit één van de beste platen van Vader.