Unwound - Repetition (1996)

Rock / Punk
Label: Kill Rock Stars

1. Message Received (3:05)
  2. Corpse Pose (3:05)
  3. Unauthorized Autobiography (2:47)
  4. Lowest Common Denominator (4:31)
  5. Sensible (3:00)
  6. Lady Elect (5:37)
  7. Fingernails on a Chalkboard (4:56)
  8. Murder Movies (1:48)
  9. Next Exit (4:30)
  10. Devoid (3:13)
  11. Go to Dallas and Take a Left (4:13)
  12. For Your Entertainment (5:39)
Har
Misschien wel de beste plaat van deze ondergewaardeerde noiserockers, met 'For Your Entertainment' als geweldige climax.

avatar van Paalhaas
Puik album inderdaad, al vind ik Fake train nog beter. Ik zal meteen die vroege albums ook eens toevoegen aan de site. 'For your entertainment' is inderdaad een hoogtepunt.

avatar van itchy
Mijn favo is New Plastic Ideas, met deze op de tweede plek. Geweldige, onmiskenbare eigen sound met de zang diep in de mix begraven.

avatar van Paap_Floyd
Deze vind ik net ietsje beter dan mijn nummer 2 "Fake train". Ook "New plastic ideas" doet weinig onder. Geweldige muziek waar ik toch wel vaak naar grijp.

avatar van evil23
For Your Entertainment (met een geweldige gitaarsound )is briljant. Maar songs als : Murder Movies , Message Recieved,Corpse Pose zijn ook helemaal niet verkeerd.

avatar van Near
Wah, lekkere plaat. Muziek die de naam 'cool' waard is. Neem nu 'Next Exit': smooth baseline, occasionele gitaaruitbarstingen en een manier van zingen die ergens tussen Lou Reed en Thurston Moore ligt. De andere nummers zijn minstens even schitterend - maar als ik de twee échte toppers moet aanduiden, zijn het 'Corpse Pose' en 'For Your Entertainment'. En nu op naar 'New Plastic Ideas'!