Descendents - Hypercaffium Spazzinate (2016)

Punk

7. Without Love (3:19)
  8. We Got Defeat (0:57)
  9. Smile (3:10)
  10. Limiter (2:07)
  11. Fighting Myself (2:13)
  12. Spineless and Scarlet Red (3:15)
  13. Human Being (0:40)
  14. Full Circle (1:54)
  15. Comeback Kid (2:18)
  16. Beyond the Music (2:23)
  17. Days of Desperation * (2:08)
  18. Thinkin' * (2:27)
  19. Grindstone * (1:03)
  20. Business A.U. * (2:16)
  21. Unchanged * (3:01)
avatar van dielinquent
Hier kan ik wel naar uitkijken. Het zal niets vernieuwends zijn. Afgaande van de eerste single Victim of me lijkt het weer een catchy doch haastige plaat te worden zoals Everything sucks. Kijk die speellengtes van die tracks. Heerlijk.

avatar van the crook
Yeah! Na 12 jaar eindelijk weer nieuw werk van een van mijn favoriete punkbandjes! Hoop dat deze inderdaad in lijn van Everything Sucks is, want Cool to be You viel me toentertijd een beetje tegen!

Wat een lekker album. Gelukkig lijkt het weer meer op Everything Sucks. Veel korte pittige nummers, afgewisseld met wat melodieuzere nummers. Echt een aanrader.

avatar van bennerd
Hier kijk ik heel hard naar uit! Een van de beste punkrockbands.