Clams Casino - 32 Levels (2016)

Electronic / Hip-Hop

9. Into the Fire (3:28)

met Mikky Ekko

10. A Breath Away (4:56)

met Kelela

11. Ghost in a Kiss (3:57)

met Samuel T. Herring

12. Blast (2:14)
  13. Level 1 [Instrumental] * (1:42)
  14. Be Somebody [Instrumental] * (3:32)
  15. All Nite [Instrumental] * (2:47)
  16. Witness [Instrumental] * (3:37)
  17. Skull [Instrumental] * (1:15)
  18. 32 Levels [Instrumental] * (2:59)
  19. Thanks to You [Instrumental] * (3:00)
  20. Back to You [Instrumental] * (3:23)
  21. Into the Fire [Instrumental] * (3:28)
  22. A Breath Away [Instrumental] * (4:56)
  23. Ghost in a Kiss [Instrumental] * (3:57)
  24. Blast [Instrumental] * (2:13)
avatar van waxs
Eigenzinnige producer deze man, jammer dat hij doorgaans met zulke middelmatige MC's samenwerkt.

avatar van Joe D
Eigenzinnige producer dit, fijn dat hij vaak ook met zulke eigenzinnige MC's samenwerkt.

bennerd
Eigenzinnige Lil' B is Lil' B, fijn dat hij vaak ook met zulke eigenzinnige Lil' B's Lil' B't.

avatar van waxs
B's zijn een Lil eigenzinnig, jammer dat de B's niet eigenzinnig genoeg is op dit Lil album.

avatar van Delars
Sterk album.

avatar van Silky & Smooth
Eigenzinnig album.

avatar van Rain King
Vind de instrumentals erg goed! Ook een aantal leuke features, maar m'n voorkeur gaat toch uit naar de instrumentele versie

avatar van Silky & Smooth
Hoe eigenzinnig ook, ik vind het niet bepaald denderend. Clams Casino neigt naar mijn mening toch teveel naar de electronische kant, terwijl die combinatie met hip-hop juist zo cool was. Verder vind ik de gastartiesten ook niet geweldig. Te zoet, te saai. Alleen de tracks met rappers vallen op en daar hoopte ik ook wat meer op. Misschien is het instrumentaal wel beter...

avatar van samslam
Bij de meeste nummers is de instrumentale versie beter.
Zo'n nr. als into the fire. Schei uit aub.

'Ghost in a Kiss' en 'Back to you' zijn dan weer wel aardige nummers met het zangertje of zangeresje erbij?