Normaal - Ajuu de Mazzel! (2016)

Alternatieve titel: 19 Dec. 2015 in het Gelredôme

Label: Flow

1. Opening (2:55)
  2. Hee Hee, Wij Luusteren of Niet (6:08)
  3. Wi-J Doet 't Samen (3:56)
  4. Hiekikkowokan (3:45)
  5. Wat Maak I-J Mien Now Dan (3:50)
  6. Doar Zit Muziek In (3:35)
  7. Reisjen Langs de Rijn (2:52)
  8. Net as Gisteren (4:02)
  9. Oh Deerne (5:35)
  10. Hummelo (5:04)
  11. Alie (4:11)
  12. En Dan Kan Ik Niks (3:16)
  13. Begroeting (1:04)
  14. Ik Wil 't van Dichtbij Zien (4:04)
  15. Ow Volle Lippen (4:28)
  16. Noa Noa Noa (3:07)
  17. Jagen in 't Bos (4:23)
  18. Opening van de Jacht (0:42)
  19. Zum Essen zum Trinken (0:56)
  20. Toevallig (3:41)
  21. Noar 't Café (5:29)
  22. Ik Bun Moar een Eenvoudige Boerenlul (3:39)
  23. Motocross Is O.H.I.O. (3:41)
  24. De Boer Dat Is de Keerl (3:59)
  25. Achter Wolken (4:14)
  26. Ik Mos Pissen (3:38)
  27. Hawaii Tattoo (2:36)
  28. Pens Vol Power (2:45)
  29. Moar as 't Mot (7:17)
  30. Hendrik Haverkamp (5:14)
  31. Vrouw Haverkamp (0:57)
  32. Drieteri-Je Blues (5:25)
  33. Høken (4:02)
  34. Deurdonderen (7:18)
  35. Oerend Hard (5:49)
Ik zeg gelijk kopen. En bestel gelijk de dvd erbij, want die is nog mooier. Goede kwaliteit , goede nummers en Bennie goed bij stem. Uniek en bere goed afscheidconcert. Geef het geen 5 omdat ik als min punt vind dat Ferdi Jolij niet mee doet.

avatar van ricardo
Prachtige plaat met heel veel sfeer! Helaas is dit het laatste werk van hun geworden, maar aan alle moois komt helaas ooit een eind. De opening waar jolink tot 40 telt met daarna de motorgeluiden is erg leuk bedacht. En er staan zowel humoristische (drieteri-je Blues) als emotionele nummers (over kanker) op. Geweldige live registratie die iedere Normaal liefhebber eens gehoord moet hebben!

avatar van ricardo
Toch wel bijzonder, slechts 6 stemmen bij dit prachtige afscheidsalbum van Normaal, dat verdiend meer, veel meer!! Pracht plaat met gevoelige nummers en vrolijke nummers, die iedere Normaal fan/liefhebber eens gehoord zou moeten hebben

avatar van Dirkrocker
Ik was hier destijds live bij aanwezig, was en geweldig optreden, alleen blijf ik het persoonlijk jammer vinden dat Fery Joly niet mee deed. Vooral omdat hij nu wel weer mee doet als ze jaarlijks optreden in Lochem. Verder geen klachten. Ik heb de dvd in huis, die is net wat uitgebreider. Op de cd zijn er veel nummers tussenuit gehaald, en dat gebeurt wel vaker maar monteer het dan wel netjes. Dat is hier zeker niet het geval, want na oerend hard kwam de ballade van de muzikant, als eerbetoon aan de overleden drummer brekken Jan, op de cd word hij nog wel half aangekondigd, en daarna word de plaat afgekapt en dat was het. Dus persoonlijk kijk ik dan liever de dvd terug, nog extra lang plezier ook

Ik snap het niet.
De afsluiter in die lelijke glasbak was 100% zeker " Ballade van een muzikant ".
Hoe kan die hier nou niet op staan ?

avatar van Dirkrocker
Klopt dat was ook de afsluiter, alleen hier op de cd lelijk eruit geknipt. Hij word nog wel aangekondigd maar daar blijf het bij Op de dvd staat hij gelukkig wel