D.J. Jazzy Jeff & The Fresh Prince - And in This Corner... (1989)

Label: Jive

1. Then She Bit Me (3:35)
  2. I Think I Can Beat Mike Tyson (4:49)
  3. Jazzy's Groove (3:45)
  4. Everything That Glitters (Ain't Always Gold) (4:20)
  5. You Got It (Donut) (4:56)
  6. Girlie Had a Mustache (4:32)
  7. Reverend (4:34)
  8. Who Stole My Car? (4:57)
  9. Men of Your Dreams (4:56)
  10. Numero Uno (4:11)
  11. Too Damn Hype (5:50)
  12. Jeff Waz on the Beat Box (5:42)
Relax
Enige die ik nog moet hebben en echt niet kan vinden.

Relax
Ik heb 'm eindelijk dankzij RJR, zoals ik het hoor is dit zeker geen 1,5 waard.

avatar van j.b.b.l
Wat een ontzettend leuk album is dit zeg,dus van het gemiddelde snap ik echt niets van.Heb een tijdje niet zo veel lol gehad aan een album.Veel mensen hebben al een oordeel over Will Smith,oke,hij is geen Rakim ofzo maar hier rapt hij aardig en weet hij samen met Jazzy Jeff een leuke sfeer neer te zetten.Op dit album worden komische situaties vertelt.Je ziet het dan ook echt voor je gebeuren,nummers als Who Stole My Car en Girlie Had A Mustache konden zo afleveringen zijn van Fresh Prince Of Bel-Air.Laat het gemiddelde je niet afschrikken want dit is een ontzettend leuk album.Een 4,5 en wie weet een top 10 plekje in de toekomst want ik heb een tijdje niet zoveel lol gehad aan een album.

avatar van principal2000
Vermakelijk album van het grappige duo voordat ze in televisieseries gingen rondlopen (overigens ook redelijk vermakelijk). Het klinkt allemaal old school met van die typische basslines. Will Smith brengt zoals gebruikelijk grappige rijmpjes ten gehore.

avatar van Sjoerd_
Will Smith wordt altijd onterecht onderschat. M'n pa bracht dit album vanmiddag voor me mee van de rommelmarkt voor €1,50 haha. Heb hem nog niet geluisterd, dat doe ik waarschijnlijk vanavond.

maar in ieder geval, ik snap nooit waarom mensen zo negatief doen over Will Smith. Hij kan echt wel rappen. Tuurlijk, hij is niet de beste rapper, maar je kan niet ontkennen dat hij weldegelijk skills heeft.

avatar van Psycholamp
Uit de tijd, dat niemand wist dat hij eigenlijk Will Smith heette. Het is geen pure classic en ook geen must-have, maar wel een vermakelijk album en zeker niet iets om je voor te schamen. Het ging met de Fresh Prince pas bergafwaarts toen hij zijn echte naam gebruikte en zijn nummers van jatwerk en commersie aan elkaar hingen.
Hier, op dit album, is het iig. nog redelijk te pruimen allemaal.