The Ramona Flowers - Part Time Spies (2016)

Label: Distiller

1. Dirty World (4:39)
  2. Skies Turn Gold (4:01)
  3. Start to Rust (3:57)
  4. Part Time Spies (3:17)
  5. Midnight Express (2:55)
  6. Run Like Lola (3:19)
  7. Hurricane (4:28)
  8. My Weirdo (2:37)
  9. Designer Life (3:05)
  10. Sharks (3:52)
  11. Cold of the Night (3:49)
avatar van E-Clect-Eddy
The Ramona Flowers brengen Pop dat doordrenkt is met Synthpop en beïnvloed door Indie Rock. Zeer toegankelijk en soms iets wat bombast zoals ik hiervoor ook hoorde op Grouplove's nieuwe album. Maar de zanger van deze Britse band klinkt niet zo alternatieve of donker als voorgenoemde band. Dat komt ook doordat de falsetto vaak genoeg voorbij komt.

Ze staand op 13 oktober in het voorprogramma van White Lies in de Paradiso, eigenlijk de supportact voor de hele huidige tour van White Lies. Dus ook in Doornroosje, Ancienne Belgique en Keulense Kantine.

avatar van Pinsnider
Wat een leuke frisse plaat. Op basis van
bovenstaande maar eens blind besteld. En zeker geen tegenvaller. Hopelijk gaan ze binnenkort op eigen kracht touren want White lies hoeven van mij niet zo....

avatar van E40
E40
In dit genre vind ik dit zelfs beter dan de vierde van White Lies , ook live is dit het geval.

avatar van Pinsnider
Da's altijd pijnlijk als de hoofdact wordt weggeblazen door het voorprogramma