AlunaGeorge - I Remember (2016)

Pop / R&B
Label: Island

1. Full Swing (3:35)

met Pell

2. My Blood (3:34)

met ZHU

3. Not Above Love (3:10)
  4. Hold Your Head High (4:00)
  5. Mean What I Mean (3:51)

met Leikeli47 en Dreezy

6. Jealous (3:21)
  7. I'm in Control (3:29)

met Popcaan

8. I Remember (4:24)
  9. In My Head (3:24)
  10. Mediator (3:47)
  11. Heartbreak Horizon (3:49)
  12. Wanderlust (3:30)
avatar van Angelo
Vreemd dat 'I'm in Control' niet is uitgegroeid tot één van de grootste zomerhits van het jaar; een heerlijke mix van electropop-meets-moombahton. Wat mij betreft het beste nummer van AlunaGeorge tot nu toe. Verder is 'I Remember', net als zijn voorganger, een heel degelijk album dat het vooral moet hebben van een aantal leuke nummers. De nummers in dezelfde lijn als 'I'm in Control' klinken in het algemeen het beste, zoals 'Mean What I Mean' en 'Hold Your Head High', en ook 'Not About Love' is enorm fijn. Die laatste heeft qua sound veel weg van Blu Cantrell's hit 'Breathe' met Sean Paul (één van de fijnste nummers uit 2003, naar mijn mening) en zou niet misstaan als de volgende single. Toch jammer dat het niet echt wil lukken met dit duo om grote hits te scoren, aangezien ze toch al een aantal leuke singles heeft uitgebracht.