DJ Snake - Encore (2016)

10. Propaganda (4:09)
  11. 4 Life (3:33)

met G4shi

12. Future, Pt. 2 (3:42)
  13. Let Me Love You (3:25)

met Justin Bieber

14. Here Comes the Night (4:46)

met Mr Hudson

avatar van Korreltje Zout
Wat is dat 'Let Me Love You' toch een ver-schrik-ke-lijk nummer. Ik heb jarenlang zo mijn best gedaan om alle muziek van Justin Bieber te vermijden. Helaas kan ik de muziek niet uitzetten in de supermarkt, en daar hoor ik het elke keer. Is dat toeval? Ik zou graag een fles WC ontstopper in de boxen van de supermarkt leegspuiten als dit nummer opstaat.

Al die hipsters die zichzelf geweldig vinden omdat ze openstaan voor de 'nieuwe' Justin Bieber en het afgelopen jaar op social media verkondigd hebben dat 'Justin Bieber nu betere muziek maakt' gaan zoooo hard af in mijn optiek. Dit is absoluut de meest trieste 'muziek' die ik de afgelopen 10 jaar heb gehoord. Wanneer zijn we van dit wandelende gezwel verlost? Ik zeg gezwel omdat Bieber mag meekreunen op de CDs van allerlei andere artiesten, waarvan akte, in de hoop dat kleine Bieber bakvisjes ook hun plaatjes gaan aanschaffen. Marketing-ratten noemen het cross-selling, ik noem het metastasering. Het hele Justin Bieber probleem had voorkomen kunnen worden als mensen hun tienerkinderen niet zoveel zakgeld geven of hadden ingeënt met goede muziek (vul zelf in). De rest van deze plaat ga ik mooi niet luisteren. Voor straf. Dat zal DJ Snake leren!