Shawn Colvin - These Four Walls (2006)

Rock / Folk
Label: Nonesuch

1. Fill Me Up (3:40)
  2. These Four Walls (2:57)
  3. Tuff Kid (3:08)
  4. Summer Dress (4:21)
  5. Cinnamon Road (3:51)
  6. Venetian Blue (3:48)
  7. The Bird (3:10)
  8. I'm Gone (2:53)
  9. Let It Slide (4:17)
  10. Even Here We Are (2:45)
  11. So Good to See You (3:43)
  12. That Don't Worry Me Now (3:41)
  13. Words (2:29)
beaster1256
prachtige cd , in het verlengde van sheryl crow en andere female song writers , maar deze is veel beter , en niks voor niks 5 sterren , prachtige teksten , knap gearrangeerd , zelfs de hoes is prachtig , een van de beste cd's van 2006

avatar van Twinpeaks
9 stemmen maar ? Das zonde want de plaat verdient een groter publiek.Op de overbodige cover van Words na is dit een heel genietbaar album.Colvin heeft een prettige stem en weet een liedje de juiste invulling mee te geven.Het is nergens hemelbestormend ,maar het is goed in het gehoor liggende pop ,waar je met een beetje inleving de link naar Ilse De Lange kunt liggen.Al sla ik dit kwalitatief iets hoger aan. 3 en have ster