Heathen - Recovered (2004)

Label: Relentless

1. Death on Two Legs (4:01)
  2. The Holy War (5:03)
  3. In Memory Of... (5:21)
  4. Hellbound (3:50)
  5. Eye of the Storm (3:21)
  6. Hypnotized (7:23)
  7. Opiate of the Masses (7:29)
  8. Timeless Cell (5:08)
  9. Mercy Is No Virtue (6:02)
avatar van Dexter
En nog een nieuw album van een thrashband die laat in de jaren '80 zijn doorgebroken, maar zonder al te veel lawaai in de jaren '90 ten onderen gingen. Veel bands wisten erg goede combacks neer te zetten. Kan iemand me zeggen hoe de nieuwe Heathen bevalt? Is het de moeite waard?

avatar van paulisdik
Ik had laatst dit album gedownload, moet deze plaat toch maar eens snel een luisterbeurt gunnen.

@ Dexter: Je kunt een pm sturen als je deze plaat ook wil hebben, dan kan ik hem wel voor je uploaden.

Ozric Spacefolk
Death on To Legs van Queen. Gaaf. Ik moet hier eens achterheen

avatar van gigage
Death on two legs (Queen), Holy Wars (Thin Lizzy) Hellbound (Tygers of Pan Tang) en Eye of the storm (Sweet Savage) zijn covers.
Hypnotized, Opiate of the Masses, Timeless Cell en Mercy Is No Virtue zijn Recovered van hun eigen tweede album Victims of Deception.
In Memory of...(of Randy Laire) is een nieuwe, prima powerballad.

Dit zou het come-back album moeten zijn. De opvolger was ook een come-back album en nu wachten we op het volgende come-back album. Het is nog muisstil, echter.