Fair Warning - Pimp Your Past (2016)

1 stem

Duitsland
Label: Steamhammer

1. Longing for Love (3:50)
  2. One Step Closer (3:58)
  3. Out on the Run (3:59)
  4. When Love Fails (4:37)
  5. Long Gone (4:39)
  6. Burning Heart (4:13)
  7. Picture of Love (4:44)
  8. Angels of Heaven (5:34)
  9. Rain Song (4:46)
  10. Save Me (5:34)
  11. Don´t Give Up (6:43)
avatar van BlauweVla
Her opgenomen nummers in een nieuw jasje, met de kwaliteit en sfeer die alleen Fair Warning zo weet te brengen. Dit soort albums kunnen zeker goed zijn bewijst deze band! De nummers komen van de eerste drie platen, waarbij vooral het debuut in de kringen als klassieker gezien wordt. Dat titelloze debuut had nog niet het super eigen geluid dat de band daarna vond, mooi om deze nummers te horen in deze nieuwe uitvoeringen. Sommige vlotter gespeeld, of met een ander intro gestart. De tracks van het tweede prachtige "Rainmaker" album hadden een vrij spartaanse basic geluid van oorsprong. Hier zijn ze gedaan met de warmere productie die Fair Warning op de laatste platen ook had. Het akoestische "Rain Song" heeft zelfs een country achtige aanvulling hierop, goed gedaan. De derde plaat "Go!" was qua geluid nogal overstuurd. Goede reden om ook een paar stukken daarvan te gebruiken en het nu wel goed voor elkaar te hebben qua mix. "Pimp Your Past" is een leuke plaat geworden! Mooie collectie zo bij elkaar, voor de fan van goede melodieuze hardrock.