ZZ Top - Tonite at Midnight (2016)

Alternatieve titel: Live Greatest Hits from Around the World

Blues / Rock
Label: Suretone

1. Got Me Under Pressure (4:17)
  2. Beer Drinkers & Hell Raisers (3:37)
  3. Cheap Sunglasses (4:03)
  4. Waitin for the Bus (3:00)
  5. Jesus Just Left Chicago (4:38)
  6. Legs (5:11)
  7. Sharp Dressed Man (4:39)
  8. Rough Boy (5:29)

met Jeff Beck

9. Pincushion (4:25)
  10. La Grange (5:45)
  11. I'm Bad, I'm Nationwide (4:43)
  12. Tube Snake Boogie (3:26)
  13. Gimme All Your Lovin' (4:45)
  14. Tush (3:40)
  15. Sixteen Tons (3:17)

met Jeff Beck

avatar van Larzz
Behoorlijk matige live cd van het Texaanse power trio. Geen verassingen in de set list. Matige covers en vooral een matig cd geluid. Bij vlagen bootleg achtig. Enorm verschil met het Rockpalast concert. Die knalt uit de speakers. Gemiste kans.

avatar van Larzz
Heb toch ook maar de LP versie gekocht en warempel laat deze nu een stuk beter klinken. Geluid is wat warmer en voller dan de cd versie. Zou het toch aan de mastering liggen? Heb goede platenspeler: Technics SL-1500C. Dat scheelt. De setlist blijft even voorspelbaar helaas. Heren van ZZ, tijd voor een nieuw studio album. Is alweer 9 jaar geleden.