Joe Jackson - Live at Rockpalast (2012)

Label: MIG

1. On Your Radio (4:59)
  2. Another World (5:11)
  3. Sunday Papers (5:33)
  4. Look Sharp! (4:23)
  5. Breaking Us in Two (5:12)
  6. Is She Really Going Out with Him? (4:20)
  7. Target (2:43)
  8. T.V. Age (5:09)
  9. Tuxedo Junction (5:57)
  10. Steppin' Out (4:45)
  11. Beat Crazy (4:10)
  12. One More Time (3:08)
  13. A Slow Song (8:37)
  14. Uptight (Everything's Alright) (1:36)
  15. The Tears of a Clown (1:54)
  16. I'm Gonna Make You Love Me (2:58)
  17. How Sweet It Is (To Be Loved by You) (2:25)
  18. (Love Is Like a) Heat Wave (3:07)
  19. Uptight (Everything's Alright) [Reprise] (1:31)
  20. I'm the Man (5:21)
  21. Friday (3:57)
  22. Mad at You (4:09)
  23. Kinda Kute (3:29)
  24. Out of Style (3:04)
  25. The Harder They Come (3:59)
  26. Fools in Love (4:37)
  27. Is She Really Going Out with Him? (6:14)
  28. Don't Wanna Be Like That (3:55)
  29. Cancer (6:38)
  30. Real Men (4:47)
  31. Cosmopolitan (4:35)
  32. Beat Crazy (4:12)
  33. Motown Medley: Uptight / Tears of a Clown / I'm Gonna Make You Love Me / How Sweet It Is to Be Loved by You / Heatwave / Uptight (15:18)
avatar van Rudi S
Oh boy, Joe was on fire

Van de Rockpalastshows was het optreden van The Police één van de hoogtepunten, deze show van Joe Jackson was het andere hoogtepunt!
Jammer dat de dvd niet is verbeterd, maar de muziek is top! Heerlijk concert.

avatar van vigil
Nou heb ik live albums van ome Phil en van Queen met motown achtige medley's en nu begint angry Joe er ook mee. Ik vind het in alle gevallen weinig tot niets toevoegen dus ook hier. Verder heeft JJ er flink het tempo in en valt er gelukkig meer dan genoeg te genieten.

Geluidskwaliteit had nog wel iets beter kunnen zijn waardoor het nog meer zou sprankelen maar het is niet anders.

Bevat een weergave van het fantastische Rockpalast concert dat Joe Jackson 1983 gaf. Met een prima band brengt Joe een geïnspireerde en energieke mix van puntige rocknummers, ballads en een Motown medley. Met een a capella versie van Is She Really Going Out With Him.