Bizzy Bone - Thugs Revenge (2006)

Label: Thump

1. Thugs Revenge Intro (2:44)

met Mr. Capone-E en Mr. Criminal

2. Ridin in the Streets (4:22)

met Layzie Bone en Mr. Criminal

5. Get Ya, Get Ya (3:10)
  6. All My Life (4:10)

met Mr. Capone-E en Mr. Criminal

7. Feel My Soul (3:21)
  8. Gold Digger (Skit) (1:14)
  9. Jealousy Breeds Envy (3:52)
  10. Light Up the Spliff (3:18)
  11. Never Be Hesitant (3:19)
  12. A Thugs Prayer (2:42)
  13. What Are We Seeing (3:01)
  14. Don't Be Fake (4:11)
  15. For the Homies (3:53)

met Mr. Capone-E, Mr. Silent en K.O.

16. Hi Power Mega Mixx 2006 (7:46)
Relax
on officieele mixtape, ik zeg niet meer.

Relax
In ieder geval niet zelf inelkaar gezet of een "album", duidelijk te zien aan de covers (3 hoesjes o_0) en hij zou nooit zo laag doen om de gastartiesten voorop te zetten om "bekender" te worden en 3 albums in 1 jaar.. juistem.

avatar van MJ_DA_MAN
Dit is gewoon een normaal album, zoek maar op.

Relax
Ah wat slecht ik zie het, hij gaat er nog 3 releasen en heeft er nog 1 gereleased.
Dus hij heeft 7 albums gemaakt dit jaar... gezond mannetje.

BB Gambini
Dit is een gewoon album hoor, uitgebracht onder Hi Power. Goed album maar weer verneukt Hi Power dit. Vind Ridin In The Streets, When We Ride en For The Homies de beste nummers. Hij heeft getekend bij Virgin Records voor 3 albums, dat is mooi. Ga na www.afterplatinum.com! * 3,5

euh....is deze plaat niet van Hi Power records en niet Thump?

avatar van P.O.W.
B-Dub records zegt mijn cd. Maar de website van Thump staat er onder.

Ik dacht ook dat het Hi Power was. Blijkbaar wel de artiesten maar niet het label.