Dans Dans - Sand (2016)

Label: Unday

1. TV Dreams (9:53)
  2. Feline (6:23)
  3. Chi Mai (5:12)
  4. Close Your Eyes (5:58)
  5. Vluchtheuvel (4:07)
  6. Remnant of a Dream (4:33)
  7. Cargo (3:52)
  8. Thieves (5:41)
  9. Rumour (3:23)
avatar van repelstefan
Het begin van Close Your Eyes klinkt als vertrouwd Dans Dans maar dan iets dansbaarder. Doen ze hun naam met dit album misschien eindelijk eer aan . Kijk hier erg naar uit.

avatar van SébastienY
Wat een heerlijke apotheose heeft TV Dreams.

avatar van spoiler
Vluchtheuvel

Op dubbel vinyl natuurlijk.

avatar van HammerHead
Ok, eerste indruk: dat klinkt wel erg gezapig zo...

Na 1 kant draaien, heb ik 'm toch maar op 45 rpm gelegd. Nergens te vinden op plaat of hoes overigens.

avatar van Minneapolis
HammerHead schreef:
Ok, eerste indruk: dat klinkt wel erg gezapig zo...

Het is op sommige stukken wel een wat dromige plaat (iets meer dan de voorgangers althans, totdat de gitaar los gaat), maar je moet het niet overdrijven met 33 rpm. Hoe bevalt het iets sneller?
Wel herkenbaar trouwens die onduidelijkheid.

avatar van HammerHead
Prima plaatje verder hoor, mag 'm graag opleggen.

avatar van spoiler
Toch de volle 5 sterren gegeven. Geweldig mooie (wellicht de beste) plaat van Dans Dans.
Daarnaast prachtig concerten die ze geven .