The Pretty Reckless - Who You Selling For (2016)

Label: Razor & Tie

1. The Walls Are Closing in / Hangman (6:36)
  2. Oh My God (3:25)
  3. Take Me Down (4:13)
  4. Prisoner (3:00)
  5. Wild City (4:48)
  6. Back to the River (5:07)

met Warren Haynes

7. Who You Selling For (2:47)
  8. Bedroom Window (2:04)
  9. Living in the Storm (5:01)
  10. Already Dead (4:16)
  11. The Devil's Back (7:06)
  12. Mad Love (3:23)
avatar van E-Clect-Eddy
Na Take Me Down en Oh My God nu de derde single uit: Prisoner. Ben benieuwd, vooral het eerste album vond ik wel goed. Twee singles van het follow-up-album stonden achter elkaar aan de top van de hitlijsten aldus Wiki en dat zou alleen door de Pretenders (Chrissie Hynde) eerder gelukt zijn. Dat beloofd dus wat. The Pretty Reckless is een iets wat vuige Rock (Hard Rock) band rond zangeres Taylor Momsen.

De single Prisoner is sompige rock, Oh My God high-energy (Alternative) Rock die doet denken aan Motörhead en Take Me Down Alternative Rock met Pop invloeden. Voor mij geen echt heel bijzondere nummers, klinkt allemaal prima, misschien net iets te braaf. Wellicht als ik alle nummers samen hoor dat het nog wel leuk klinkt, maar 50 minuten is misschien wel wat lang.