Marumari - Wolves Hollow (2000)

Electronic
Label: Carpark

1. The Wolf's Howl (5:12)
  2. Searching for the Sasha Wolf (5:16)
  3. Crescent Moon Blues (2:45)
  4. Carnivorous Temptations Part 1 (1:27)
  5. The Hunger (3:52)
  6. Birth of the Cub Cyborg (2:13)
  7. Carnivorous Temptations Part 2 (0:33)
  8. Another Sphere Was Plundered. (4:51)
  9. Transport Sequence (1:25)
  10. Subwolfer (6:51)
  11. Canine Ecstacy (1:04)
  12. War of the Wolves (5:06)
  13. I Left My Donut in the Dilithium Chamber (0:46)
  14. Meltdown of Earth (4:07)
avatar van cichlisuite
het album dat ik ééns in het jaar weer tegenkom in mijn collectie en iedere keer verbaas ik mij erover dat het zoo verfrissend klinkt.
het surrealistische spettert van dit album af, je komt direct terecht in de wereld van marumari.
een link naar casino verus japan is snel gelegd, hoewel dit een stuk complexer in elkaar steekt.
Bij casino verus japan hebik vaak het gevoel 10 keer hetzelfde te horen op een album, dat is bij marumari absoluut niet het geval, er zijn steeds nieuwe dingen te ontdekken.

50cl
Marumari is kortom een genie, wat geld voor al zijn cd's.
Elk nummer is een kunstwerk op zich, zoals cichlisuite het zegt, er valt altijd iets nieuws te ontdekken, marumari is een wereld op zich!