Randy Edelman - XXX (2002)

Score
Label: Varèse Sarabande

1. Prague Arrival (1:52)
  2. Washington Searches for the Right Man (3:31)
  3. A Distorted View of the World (2:21)
  4. Czech Cavalry (1:45)
  5. Anarchy 99 (2:02)
  6. Elena (1:43)
  7. The Changing Science of Ahab (3:10)
  8. A Kiss on the Rooftop (3:03)
  9. El Jefe in the Colombian Drug Fields (1:16)
  10. Finding Paradise in Bora Bora (1:50)
  11. Lions and Gibbons (2:03)
  12. Motorcycle Assault (4:05)
  13. In Xander's Zone (2:03)
  14. Your Eyes Give You Away (2:04)
  15. X Marks the Spot (3:42)
neo (crew)
Edelman is zo iemand waarvan je een prachtige main theme verwacht zoals hij al bewees met vele waaronder Dragonheart. De veelal elektronische aanpak is niks mis mee op zich in actietracks (Motorcycle Assault, X Marks the Spot). Maar Edelman maakt zich zelf belachelijk met nietszeggende tracks als ''Elena''. Percussie is wel enorm machtig. Edelman probeerde op de MD tour te gaan, dat lukt hem redelijk , zelfs met het lenen van bepaalde composities van Zimmer. krappe 3 sterren

avatar van JohnWilliams
Vind het meer 3,5* omdat ik toch wel vind dat er wel wat tussen zit. Helaas viel de Score bij mij ook een beetje tegen en dat vond ik jammer. Aangezien Edelman wel de percussie goed gebruikt (zoals neo al zei) vind ik het ook wel 3* waard. Maar nummers zoals 'Anarchy 99' en zoals 'The Changing Science of Ahab' zijn mij weer erg goed bevallen. Het is een afwisselende Score daarom 3.5* misschien nog wel meer....maar daar wacht ik verloopig even mee.

Ik had hem toch ook iets beter verwacht. zitten een paar goede nummers tussen.

3.5*