hellogoodbye - Zombies! Aliens! Vampires! Dinosaurs! (2006)

Pop / Dance
Label: Drive-Thru

1. All of Your Love (2:56)
  2. Here (In Your Arms) (4:00)
  3. All Time Lows (2:44)
  4. Stuck to You (2:45)
  5. Homewrecker (2:31)
  6. Oh, It Is Love (4:00)
  7. Baby, It's Fact (3:17)
  8. Figures a & B (Means You and Me) (2:21)
  9. I Saw It on Your Keyboard (3:03)
  10. Touchdown Turnaround (Don't Give Up on Me) (2:30)
  11. Two Weeks in Hawaii (4:50)
avatar van Raydo
Goed album, leuke mix tussen Pop-rock en Electronica, lekker 'lichte', niet-over-nadenken-maar-luisteren muziek

avatar van moedermaria91
Ligt het aan mij, of is dit ongelooooooofelijk homo.

Niet dat ik iets heb tegen homo's:)

moeder

Here in Your Arms is lekker nummer, maar niet speciaal ofzo

Heb hem net gedownload, ging lekker snel (3min) Ben benieuwd!

avatar van Ericos
Here in my arms is een lekker nummer.

Idd Here (in your arms) is een lekker zomerhitje. Heb de rest van het album beluisterd, maar dat is weinig bijzonders... 2,5*

avatar van levenvergeten
Here is echt een tof nummer, met dito clip. Komt de laatste tijd wel erg vaak op MTV trouwens.

Electro_
Hij staat zelfs op 10 in de top-40 momenteel. Leuk nummer, de rest van het album is wel slecht tot matig. Alleen I Saw It On Your Keyboard kan nog wel tippen aan Here, maar het is allemaal wel erg Amerikaans glad.

Imagine.
Ik vind Here (In Your Arms) juist baggerslecht dus denk niet dat ik aan dit album moet beginnen. (wel een leuke voorkant trouwens!)

avatar van luc011190
Imagine. schreef:

Heel erg vervelend nummer inderdaad.

avatar van otherfool
Here heeft echt een killer chorus maar een hele plaat van deze zoete deuntjes is toch echt teveel. Beetje de (nog) wat poppier versie van Panic! At The Disco, maar dan wel wat minder. Ik vind de nummers (ondanks de bescheiden lengte) ook een beetje langdradig eigenlijk, er gebeurt te weinig, en zelfs de beste song (Oh, It Is Love) weet niet de volledige 4 minuten te boeien.

2 sterretjes.

0,5
Watered-down crap. Het muzikale equivalent van rosé waar nog eens een liter slootwater aan toegevoegd is, om iedere schijn van smaak weg te nemen.

Het doet me denken aan het broert van Wheatus, met als enig verschil dat Wheatus misschien ooit een keer een ei naar een huis heeft gegooid, terwijl Hellogoodbye huilend in zijn bed lag, omdat iemand hem boos aankeek.

0,5. Shite.

avatar van vigonoah
Hele leuke cd.
Sommige liedjes vond ik op het begin 3 keer niks, zoals homewrecker,
maar dat is nu een van mijn favoriete.
Het heeft wel een aantal luisterbeurten nodig.
Ook hele vette hoes trouwens.

avatar van paardebloem
er staat een nieuwe Hellogoodbye op het programma! ben heel benieuwd
verder vind ik het een fijne plaat, wordt er altijd wel vrolijk van.