Moby & The Void Pacific Choir - These Systems Are Failing (2016)

Pop / Dance
Label: Arts & Crafts

1. Hey! Hey! (4:23)
  2. Break. Doubt (4:12)
  3. I Wait for You (3:59)
  4. Don't Leave Me (4:38)
  5. Errupt and Matter (4:09)
  6. Are You Lost in the World Like Me? (4:26)
  7. A Simple Love (4:39)
  8. The Light Is Clear in My Eyes (3:27)
  9. And It Hurts (1:53)
  10. Almost Loved * (5:05)
  11. The Nighttime * (4:10)
  12. Dark Star * (3:47)
Poeh, voordat ik hier een duidelijke mening over heb, zal ik het album nog echt moeten laten bezinken. Ik ben altijd een liefhebber van de melancholische muziek van Moby geweest. Lekker wegdromen. Maar dit is totaal iets anders. De man doet overduidelijk echt waar hij zin in heeft.

avatar van E40
E40
wat een comeback , op deze word je geen moment rust gegund , verwacht hier geen gospel of soulsamples met een groepsnaam die dit wel zou kunnen doen vermoeden maar lekker verteerbare uptempo industrialelectropunkpop , zeer geschikt voor in de wagen om het gaspedaal een beetje harder in te duwen of voor thuis een vervelend karweitje te doen

Toch maar eens proberen. De impact die Play op mijn muzikale ontwikkeling gehad heeft valt nauwelijks te onderschatten. Daarom zal ik stiekem altijd een boontje hebben voor deze kale gekkerd.

avatar van FunkStarr
Apart album van Moby. Niet echt geweldig maar zo op het eerste gehoor best aardig, weer eens iets anders inderdaad, maar wel veel van hetzelfde. Waarom moet er altijd doorheen gezongen worden? Soms net iets te veel naar mijn mening.

Dim
Heel erg fijn, deze uptempoplaat van Moby. Gaan met die banaan, van begin tot eind lekker.

avatar van Dance Lover
Ik ben ook blij verrast door dit album van Moby, behoudens een leuk hitje een paar jaar geleden ''a case for shame'' was hij allang van mijn radar verdwenen.

Fijne koerswijziging nu, lekker vol geluid, uptempo en zelfs stevig af en toe. Are You Lost in the World, Don `t Leave me Alone, Errupt and Matter en Break.Doubt komen tot nu toe het lekkerste binnen hier.

Dance Lover schreef:

Ja. En hij heeft ook nog eens een duidelijk mening. Ik ben het niet eens met zijn oordeel over wat je wel of niet moet eten. Zijn politieke statements staan mij wel aan.
Moby & The Void Pacific Choir - Erupt & Matter (Official Video) - YouTube

Gary Numan on steroids