Lo-Fi-Fnk - Boylife (2006)

Zweden

3. Adore (3:41)
  4. Wake Up (3:53)
  5. System (3:01)

met Maiden

6. What's on Your Mind? (4:12)
  7. A.D.T (3:42)
  8. Steppin' Out (3:56)
  9. Heartache (3:06)
  10. Boylife (2:51)
  11. The End (4:12)
avatar van levenvergeten
Degelijke Electronica/Pop, ik vind het niet verschrikkelijk speciaal, maar het klinkt allemaal wel lekker. Ik moet het nog beter beoordelen.

Nu in de Luisterpaal.

avatar van prca
Pet Shop Boys meets Daft Punk anno 2006, ongecompliceerd doch some catchy groovy Swedish tunes zoals Steppin' Out

pet shop boy's? brrr die klinken bombastisch.
did is gewoon weer een hot chip ... en dat is leuk genoeg.

Leuk!
Volgende week vrijdag zien in de Ekko!

Wat krijgt dit album weinig aandacht op MuMe!
Zonde! Echt onzettend leuke liedjes met Wake Up als uitschieter.
City is erg herkenbaar voor mijn leven dit moment.
Ik hou van LO-FI-FNK.

avatar van Martijn Jonkers
Ben het helemaal eens met Dazzled Kid. Is echt een supergoed album. Zag ze afgelopen zondag op het Virusfestival in Eindhoven. Zeer gaaf optreden. Er staat eigenlijk geen slecht nummer op het album. De nummers zijn fris en fruitig met een scherp randje. Wake Up en City zijn voor mij ook de uitschieters. Andere coole nummers zijn Adore, Heartache en The End. Lo-Fi-Fnk verdient beter dan een bestaan in de marge!

Ik sluit me helemaal aan bij Martijn Jonkers, geen slecht liedje staat er op deze plaat. Voor mij persoonlijk zijn City, What's On Your Mind? en The End de uitschieters hier. Van City bestaat overigens ook een erg sterke Teenagers-remix.

Leuke plaat inderdaad!

The End, Boylife en What's On Your Mind zijn echt voltreffers en verder is het ook allemaal dik in orde. Wie weet dat dit nog 's een 4,5* wordt.

Vind het trouwens wel beter dan Hot Chip, er zit wat meer diepgang in.

Deze plaat vind ik inderdaad ook sterker dan "The Warning". Maar ik moet toch wel zeggen dat ik naar de nieuwe Hot Chip ook wel erg benieuwd ben, "Shake A Fist" en "My Piano" beloven wel wat in ieder geval.

Hier staat trouwens "Louder" nog niet eens op, B-kantje van "Wake Up" geloof ik, maar eigenlijk mijn favoriet.

Die "woo!'s" in What's on Your Mind zijn echt te leuk!

beter dan hot chip en meer diepgang..
op basis van de liedjes op myspace zou ik net het omgekeerde denken
wel leuk

Jornaquin
Wel een leuk album, sommige nummers zijn wat minder helaas. Door City wordt het een 3,5*, anders was het een 3*

avatar van Mr. Digitalized
Heb dit album eigenlijk vrij laat ontdekt. Toen ik het de eerste maal hoorde viel ik haast achterover van verbazing. Deze band verdient een pak meer bekendheid dan ze op dit moment heeft!

Ga je schamen! ... Het is een geweldige popplaat inderdaad, en met de volgende cd zal het met de bekendheid ook vast goed gaan komen. Check ook maar "Louder", "Change Channel" en "Instant Feeling" van Lo-Fi Fnk, die op andere versies soms wel vertegenwoordigd zijn op deze cd.

avatar van sander.
Een volgende CD? Dat zou inderdaad leuk zijn. Heel erg leuk hip en vooral vrolijk album. Originele manier van liedjes maken. Ja, niks op aan te merken.