Studio Brussel: De Afrekening Vol. 40 (2006)

Belgiƫ

17. Funeral Dress - Holiday
  18. System of a Down - Hypnotize
  19. Millionaire - Ballad of Pure Thought
  20. Scala & Kolacny Brothers - Gorecki
Ik denk dat dit de meest zwakke afrekening cd ooit is!
Blijkbaar moet er heel wat betaald worden aan de platenmaatschapijen om hun nummers op een verzamelaar te mogen zetten. Vandaar dat dit een vrij slechte cd is met vrij veel 'troep' en 'niets zeggende nummers' zoals Scala, ABN, Flatcat, Kane, Lordi,...
Wel opvallend is dat stubru het eindelijk voor elkaar heeft gekregen om system of a down eens op hun verzamelaar te kunnen zetten.
2.5*

avatar van billy
Idd de zwakste ooit...

1,5
De Afrekening Vol. 40 is sowieso de slechtste compilatie die ik ooit in mijn leven heb beluisterd. De Afrekening Vol. 40 haalt absoluut niet het niveau van de voorgaande compilaties. Absoluut geen aanrader!
Cijfer: 1,5*!

avatar van vin13
De eerste 10 delen zijn sterker, vooral deze en de eind 30 zijn niet zo bijzonder.

timon
Een ronduit zwakke editie van de Afrekening CD's. Kane? Lordi? ABN? Je wordt er niet echt blij van!

avatar van LucM
De zwakste editie van alle afrekening-CD's, inderdaad, dit overstijgt nauwelijks het peil van de gemiddelde hitzone-CD. Slechts enkele echt goede nummers (Das Pop, Placebo, Snow Patrol, Grandaddy, Ozark Henry en in mindere mate System of a Down), van de rest word ik ook niet vrolijk en dat ze Kane erop geplaatst hebben vind ik onvergeeflijk.