James Murphy - Convergence (1996)

1 stem

Rock / Metal
Label: Shrapnel

1. Since Forgotten (5:45)

met Devin Townsend

2. Convergence (4:23)
  3. The Last One (6:45)

met Devin Townsend

4. Vision (6:54)
  5. Touching the Earth (7:49)

met Chuck Billy

6. Red Alert (4:31)
  7. Deeper Within (8:04)

met Eddie Ellis

8. Shadow's Fall (5:18)
  9. Tempus Omnia Revelat (3:51)
flebbie
Ik heb deze plaat ooit eens beluisterd in een platenzaak, klonk niet verkeerd. Als ik me goed herinner zingt Chuck Billy ook nog een nummer.

avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Eerste album van de bekende Amerikaanse gitarist James Murphy (Agent Steel, Death, Obituary, Disincarnate, Cancer, Testament, Konkhra, Explorers Club, Crotchduster) en met gastbijdragen van onder andere Devin Townsend (zang op tracks 1 en 3), Chuck Billy (zang op track 5) en Eddie Ellis (zang op track 7). Ik heb de correctie aangevraagd. De rest van de nummers is volledig instrumentaal. Dat de beste mens kan spelen is voldoende geweten en hier bewijst hij dat nog maar eens. Toch ga ik voor de instrumentale nummers, de zang van Devin Townsend heb ik nooit gemogen.