De Staat - Live in Utrecht (2016)

Label: Caroline

1. Peptalk (4:17)
  2. Make the Call, Leave It All (4:17)
  3. Down Town (3:43)
  4. Blues Is Dead (3:36)
  5. Murder Death (5:24)
  6. Old Macdonald Don't Have No Farm No More (4:20)
  7. Psycho Disco (3:32)
  8. Devil's Blood (5:12)
  9. Help Yourself (4:17)
  10. Time Will Get Us Too (8:36)
  11. Get It Together (4:01)
  12. Make Way for the Passenger (5:41)
  13. Input Source Select (4:57)
  14. Get on Screen (6:12)
  15. Rooster-Man (8:21)
  16. Sweatshop (4:05)
  17. Witch Doctor (4:33)
avatar van dennis1808
Zeer benieuwd naar dit livealbum. Heb De Staat zo ondertussen zo'n tien keer gezien en de band is live echt fantastisch!
De setlist ziet er wel goed uit, alleen jammer dat er niets van het eerste album is gespeeld, 'The Fantastic Journey of the Underground Man' had hier wel mooi bij gestaan.

Dit was weer een geweldige show. Ben zelf in Den Haag geweest. Check de beelden:
De Staat - Paard van Troje Den Haag 25-02-2016 - YouTube

avatar van [WZ]
dennis1808 schreef:

Ik mis ook wel Life is a Game, die echt gestoord is live!
Of Back To The Grind, of die eerste van Machinery, TOET-TOET!
(Schijnbaar vind ik de meer gimmicky-nummers toch de meest typerende Staat liedjes, en daar zijn ze goed in

avatar van Sven Vermant
De Staat is toch vooral een goede liveband en dat hoor je hier voor een deel terug. Het kan niet tippen aan het live zien van de heren.

Je moet het live zien, helemaal waar. Neemt niet weg, dat dit een klasse plaat is. Vandaag aangeschaft, en volop genoten. Vroeg of laat ga ik toch eens naar een show van de heren: 4,5 sterren.

avatar van Funky Bookie
Uitstekende registratie. Je mist echter wel het visuele aspect dat ook tip top in orde is bij de heren. Dit is toch echt een band waar NL heel trots op mag zijn.