Evermore - Dreams (2004)

Nieuw-Zeeland
Rock / Pop
Label: Warner Bros.

1. Dreaming... Pt.1 (2:10)
  2. It's Too Late (3:55)
  3. This Unavoidable Thing Between Us (5:03)
  4. For One Day (4:10)
  5. Dreaming... Pt.2 (1:55)
  6. Are You Satisfied??? (4:19)
  7. Come to Nothing (4:07)
  8. Dreams Call Out to Me (4:34)
  9. Without Your Smile (3:51)
  10. Into the Ocean (Calling You) (5:11)
  11. Know It's True (6:02)
  12. Sunshine (2:40)
  13. Everyone (Moving On) (5:23)
avatar van Ali Chemicali
Miss kennen jullie eht wel, ze hebben een singletje dat deze week FavoRuudSchijf ism op radio 538.

Dat is It´s Too Late. Best een goed nummer

avatar van Ali Chemicali
Heb m nu twee keer gehoord en het over het algemeen toch een best lekker album, 4*

avatar van Bill
Goed album ja! Alleen snap ik niet dat It's Too Late nu pas hier uit is... aangezien het album zelf al uit 2004 (!!) is.
Al 2 jaar oud dus. Maar lekker album! Klinkt precies zoals het hoort te klinken volgens de titel: dromerig. Maar niet slaapverwekkend dromerig, nee dit is zéér lekker up-tempo dromerig!

avatar van Ali Chemicali
Van It´s Too Late is nu een Remix gemaakt. Is ook wel lekker, maar ik vind het orgineel mooier. Ik vind de stem gewoon heerlijk klinken

avatar van Ali Chemicali
Ze hebben ook een nieuw album dat Juli dit jaar is uitgekomen.. Heb het toegevoegd, heet Real Life

Hoe meer ik luister hoe beter het klinkt, opgehemeld naar 5*

Remix van It's Too Late is ge-wel-dig!

avatar van Ali Chemicali
Toch prefereer ik het orgineel

Prima album al vind ik de opvolger toch beter. Ook ik prefereer uiteraard het origineel van It's too late al is de dance versie best ok.

avatar van Ali Chemicali
Ik vind de opvolger iets minder, dit album heeft de juiste sfeer meteen bij de eerste soort interlude te pakken en laat die niet meer los.

avatar van jordybeukeboom
Dazzled Kid schreef:
Remix van It's Too Late is ge-wel-dig!

Die is erg okay inderdaad, ben benieuwd naar t origineel

Paulus90
Goed album dit, waarom kennen meer mensen dit niet??!! Heb niet echt favoriete nummers, je moet dit album gewoon in z'n geheel luisteren dan waardeer je hem het meest...

avatar van Nicolage Rico
It's Too Late is hun bekendste nummer. Ik moet zeggen dat ik de remix beter vind, hoewel het origineel ook goed is. Daarnaast is Without Your Smile een prachtig popliedje. Aardig album, maar zo nu en dan iets te zoetsappig. 3,5*