Sunrise Avenue - On the Way to Wonderland (2006)

Finland
Label: EMI

1. Choose to Be Me (4:11)
  2. Forever Yours (3:22)
  3. All Because of You (3:49)
  4. Fairytale Gone Bad (3:33)
  5. Diamonds (3:14)
  6. Heal Me (4:22)
  7. It Ain't the Way (3:23)
  8. Make It Go Away (3:38)
  9. Destiny (2:58)
  10. Sunny Day (3:53)
  11. Only (3:46)
  12. Into the Blue (5:29)
  13. Romeo (4:03)
  14. Fight 'Til Dyin' (3:16)
  15. Wonderland (5:39)
  16. Forever Yours Nightliner [Nightliner Mix] * (5:55)
  17. Fairytale Gone Bad [Acoustic] * (2:41)
  18. Nasty [Acoustic] * (3:44)
Fairytale Gone Bad is een geweldig nummer !
Nu even de rest beluisteren.

fairytale gone bad is egt een chill nummer, 'into the blue' en 'only' zijn ook erg mooi, eigenlijk zijn alle nummers wel relaxt
5 sterren duss

avatar van Azzurro
Ik ken enkel Fairytale Gone Bad maar ik ben het album nu aan het binnenhalen, dus mijn mening komt later.

avatar van Ilovemusic-girl
Mooi album. Hij heeft een speciale warme stem.

er zittne enkele mooie liedjes tussen zoals forever yours, fairytale gone bad, only. Wonderland vind ik een beetje een té lange intro waardoor je het begint door te spoelen. Maar tegenwoordig beluister ik ze niet meer zo vaak. Al vind ik wel dat deze cd wel de moeite waard is;)

Ilovemusic-girl schreef:
Mooi album. Hij heeft een speciale warme stem.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind juist dat hij een hele monotone en saaie stem heeft. Maar op de een of andere manier stoor ik me daar niet zo zeer aan.

De hoogtepunten op het album voor mij zijn "Fight 'til dying" en "Choose to be me".

avatar van SiriusBart
Nieuwe CD is helemaal geweldig!