Army of Lovers - Les Greatest Hits (1995)

Zweden
Pop / Electronic
Label: Stockholm

1. Give My Life (3:57)
  2. Venus and Mars (3:31)
  3. My Army of Lovers (3:28)
  4. Ride the Bullet (3:27)
  5. Supernatural (3:57)
  6. Crucified (3:34)
  7. Obsession (3:42)
  8. Candyman Messiah (3:10)
  9. Judgement Day (3:58)
  10. Everytime You Lie (3:12)
  11. Israelism (3:23)
  12. La Plage de Saint Tropez (3:31)
  13. I Am (3:55)
  14. Lit de Parade (3:27)
  15. Sexual Revolution (3:59)
  16. Life Is Fantastic (4:01)
  17. King Midas (3:59)
  18. Requiem (4:30)
Hij is wel grappig Crucified en Obsession 2,5*

Pierre schreef:

Hij is wel grappig

Mwoah, beetje fout grappig. Echt leuk was die act niet, terwijl de hits prima pop-nummers zijn.

18 hits??

deric raven
hits met de zweep, denk ik

avatar van FunkStar
Een band van alle soorten sexueel geaarde mensen die muziek maken. Met de hits Give My Life, Crucified en Obsession.

avatar van itchy
FunkStar schreef:

Bi, homo, hetero. wie is de vierde persoon op de hoes dan? Of is het een eunuch?

avatar van kaztor
Vermakelijk fout is dit.
Ik mag dit wel.

Een lesbo met 2 gigantische hooters geflankeert door 2 van de meest extravaganste nichten die je je kunt voorstellen.

Scissor Sisters anyone?

avatar van Dielie
hahaha

ja ma toch fantastische singles

Crucified, Obsession, ik ruik de jaren 90' weer