Tony Joe White - Eyes (1976)

Blues / Rock
Label: 20th Century Fox

1. Soulful Eyes (3:47)
  2. Susie Q (2:37)
  3. You Taught Me How to Love (4:15)
  4. You Are Loved by Me (3:38)
  5. Rainy Day Lover (3:27)
  6. We'll Live on Love (3:28)
  7. Making Love Is Good for You (3:16)
  8. It Must Be Love (2:43)
  9. Texas Woman (2:58)
  10. Hold on to Your Hiney (3:37)
  11. Swamp Boogie (3:18)
  12. That Loving Feeling (4:06)
avatar van Droombolus
Tony Joe in de ( naamgenoot ) Barry modus ....... Oh baby ....... Wel schrikt hij gelukkig nog op tijd wakker uit de grote verleiders rol om een prima uitvoering van Susie Q doen.

avatar van willemmusic
Leuke hoes ! Tony Joe, die hier zeer waarschijnlijk aan de dame een oneervol voorstel doet en als je de hoes omdraait je de dame Tony Joe aan ziet kijken met een blik van: "Ikweethetzonetnogniet"!
By the way, dat is ook mijn mening over deze plaat...

Boets11
Een van zijn beste albums

avatar van Rogyros
Idd in de Baret White modus. Dit past niet bij Tony Joe. Niet echt mijn ding. Het is niet alleen maar de zoete koek van zijn achternaamgenoot, maar wel veel.

Geen aanrader.

avatar van matthijs
Heerlijk. Paar vullers, paar aardige nummers en flink aantal geweldige nummers (track 1,2,5,11 en 12)

avatar van jorro
Geen hoge score voor dit album uit 1976 wat staat opgenomen in de jaarlijst van 1977 van OOR dankzij een plekje in twee individuele lijstjes (op nr. 17 en op nr. 20). Zelf ken ik het album niet maar toch leuk voor de lijstjesfreaks om te weten misschien?