Autolux - Live at Third Man Records (2016)

1 stem

Label: Third Man

1. Listen to the Order (4:24)
  2. Plantlife (4:10)
  3. Subzero Fun (3:47)
  4. Brainwasher (3:15)
  5. Anonymous (3:14)
  6. Blanket (5:04)
  7. Capital Kind of Strain (4:28)
  8. Soft Scene (4:05)
  9. Hamster Suite (3:12)
  10. Reappearing (6:30)
avatar van E-Clect-Eddy
Een goede opname van een live registratie dat wil zeggen zo klinken ze live ook, alleen de originelen nummers op de diverse albums klinken toch iets mooier. Live optreden van Autolux eerder dit jaar was dus niet super. Maar er is genoeg te genieten van hun nieuwe album, die is wel kanshebber voor mijn Albums Top 10 van 2016.

Er zijn nu diverse studio's / labels die hun eigen Live albums uitbrengen zoals AudioTree en deze Third Man Records dus. Voorlopig wint AudioTree het van Third Man. Ze hebben ook The Kills, ben benieuwd.