Jamelia - Walk with Me (2006)

R&B / Pop

11. Got It So Good
  12. Hustle
  13. Love Me *
Geweldige zangeres !
Heb haar vorige cd lang in mijn auto gehad en er waren echte pareltjes bij.

Wanneer komt deze uit ?

Something about you is een geweldige plaat, bijna zo goed als superstar !

Coop schreef:
Geweldige zangeres !
Heb haar vorige cd lang in mijn auto gehad en er waren echte pareltjes bij.

Wanneer komt deze uit ?

Something about you is een geweldige plaat, bijna zo goed als superstar !

Eind september zou hij in de winkel moeten liggen, rond de 25ste ongeveer. Maar vorige week was hij al gelekt.
Het is dus echt wel een goeie plaat, imho stukken beter dan Thank You, meer rockgetint. I like it!

De beste nummers zijn (momenteel) Something about you, La La Love en (de vermoedelijk nieuwe single) Beware of the Dog.

Nu beluister ik hem nog op PC, maar deze ga ik toch ook wel kopen hoor, hij is het geld wel waard

avatar van Ericos
Something About You vind ik al helemaal super!
Ben heel benieuwd hoe de rest gaat klinken ..

Heb het nu paar keer beluistert, en buiten Something about you vind ik het maar magertjes.
Nog een paar keer beluisteren, somige platen moet je paar keer beluisteren voor je het goed vind.

avatar van jowietje
Dit album ligt heerlijk in het gehoor, Something about you is alles behalve wat ik had verwacht van een nieuw nummer van Jamelia. Maar zeker geslaagd. Het vorige album vond ik al heel erg goed, maar deze is ook erg leuk.

Lekker pop album met R&B/rock vleugjes. Ben benieuwd hoe dit album het gaat doen.

3.5*

Wel jammer dat ze een travestiet lijkt op de cover

Oke, paar keer gehoord, en het klinkt al beter !
Nog paar keer luisteren, mischien vind ik hem dan wel top )

Verhoogd naar 4*
Geweldige plaat nu ik hem paar keer heb gehoord.

Als je de vorige goed vond ga je deze ook goed vinden.

Okee, RnB is dus totaal niet mijn stijl maar dit album vind ik dan helemaal geweldig
Misschien omdat ze een beetje experimenteert met haar liedjes en het een beetje meer rock-achtig klinkt (beware of the dog)
De afgelopen weken heb ik deze plaat best vaak gedraaid

Veel beter dan Thank You.

Vooral La La Love en Beware of the Dog zijn goed.

avatar van levenvergeten
jowietje schreef:

Wel jammer dat ze een travestiet lijkt op de cover

No More bevat een sample van Golden Brown (van The Stranglers), zo'n gevalletje van 'het origineel was beter'. Doe mij dan liever nog de versie van Oasis (Part of the Queue).

Something About You was wel een aangename verrassing.

avatar van jowietje
Op de reclame zeggen ze dat dit album uit is, maar in de Musicstore ligt die nog niet. Beetje raar allemaal ik kan verder ook nergend een releasedatum vinden.

jowietje schreef:

Nou, volgens de site van FRS staat dat hij hier (= België) al te verkrijgen is voor een euro of 17 dacht ik.

Wooow echt elk liedje is goed op dit album:O.. voor deze een 5:)

Kzag vanmiddag dat Beware the dog een sample was van Depeche Mode.. weet iemand welke?

avatar van moedermaria91
Beware of the dog is gewoon helemaal Personal Jesus, dat vind ik echt zielig, dat is geen sampelen meer hoor gwn kopiëren...

Electro_
Dat heet 'coveren' en ik vind dit een best goede versie!

avatar van RvL
RvL
Vind dit best wel verrassend ceedeetje! Dit is zo'n cd waar ik normaal keihard voorbij zou rennen.. maar het is goed dat ik hier even over gestruikeld ben zeg maar .. Luisterd lekker weg!

Best wel aardig. 3.5/5

avatar van jowietje
No more word de nieuwe single.

dollie
Beware of the dog vind ik maar een flauw afkooksel van de versie van Depeche mode, ze probeert hetzelfde weer te geven, alleen lukt het haar niet zo goed al David Gahan.

avatar van Wib0__
Heb nooit niet echt van haar muziek gehouden, en heb haar een aantal jaar terug ''Superstar'' live horen zingen op de Tmf Awards, dát was niet om aan te horen..

Tot in tegenstelling van dit album; Vindt ik haar steeds beter worden. De singles zijn leuk!
En vindt ze niet echt een R&B persoon, meer Rock-Pop... Wat ik ook beter bij haar vindt passen.. (Maar das een kwestie van smaak...)

Favoriete Nummers van dit Album;
- Something About You
- Beware Of The Dog
- La La Love
- No More

4,0* voor dit album

Remix van Something About You door Mr. Oizo is zeer fijn Meer ken ik hier niet van