The Partysquad - De Bazen van de Club (2006)

Label: Universal

4. Hot Gal (3:14)

met Ziggi

5. Ze Zeggen (4:42)

met Negativ en Peter Beense

6. Wat Wil Je Doen (4:26)

met Willie Wartaal, Darryl, Heist Rockah, SpaceKees en The Opposites

7. Je Bent van Mij (4:02)

met Michael Bryan en Lange Frans

8. I'm Sorry (3:58)

met Rmxcrw en G.I.O

9. Velocidad (3:55)

met La Conexion

10. Dit Is voor M'n Boiz (3:10)

met Negativ en Darryl

11. Non Stop (3:23)

met Brainpower

12. We Gaan Los (2:18)

met Kempi

13. Blaze Di Fayah (3:26)

met Jay Colin

14. FunX Skit (0:41)

met Fernando en Q-Bah

15. Dat Is Die Shit (3:43)

met Darryl, G.I.O., Negativ en Nino

18. Waddup (3:22)

met The Opposites

19. Springen (3:50)

met K-Liber 4 Life en Michael Bryan

20. Hard 2 Get [PS Rmx] (3:37)

met G.I.O. en Ali B

21. Doe Je Ding Dan (3:11)

met Stiko Jnr en Citton

22. De Bazen van de Club (3:31)

met QF, Nino, Zwarte Sjaak en Lange Frans

23. Rellen en Rennen (3:47)

met Darryl

Dit album valt al bij al eigenlijk best mee, Brainpower helpt het boeltje een beetje overeind te houden, want veel nummers blijven naar mijn mening in de middenmoot steken, enkel Wat Wil Je Doen Dan blijft best een leuk nummer met stevige beats. Slecht zou ik dit album absoluut niet durven noemen, ik heb al veel slechter gehoord.
De score voor dit album ligt hier misschien iets te laag, zo slecht is het album niet zoals sommige gebruikers hier beweren.
Cijfer: 3,0*!

rodneyVL
Pff wat een bende deze herrie, "Chickies zitten aan mn penis", en andere achterlijke taal die ze uitslaan die stomme Partysquad, als je nog zo moet praten als je in de twintig bent dan moet je linea recta terug naar de brugklas VMBO, als dat al niet te hoog gegrepen is. En ze kunnen ook niks alleen he die losers; de featurings zijn namelijk niet van de lucht.

Wat een crap. Zucht.

avatar van pascal83
rodneyVL schreef:

Inderdaad, geef mij dan ook maar de Toppers.

avatar van Sjaakspeare
1,0
Het ergste is dat we over vijf jaar nog steeds niet van De Paardenschijt af zijn. Het is namelijk zo dat ze contractueel overeen zijn gekomen met Universal dat elk nummer op deze schijf een single wordt, en met TMF dat die vervolgens 15 keer per dag uit wordt gezonden. Het volstrekt logische gevolg is dat elk nummer van dit meesterwerk vier weken en drie dagen op nummer 1 blijft staan in de Top 40 en dat DJ Jeffrey een Mofo Award wint voor beste mixtape shizzlaar. Ook heeft het tot gevolg dat Maatschappelijk Cremateur Ruben een onderscheiding in ontvangst mag nemen van het Koninklijk Genootschap der Nederlandse Taal voor zijn baanbrekende talent om meer Engelse dan Nederlandse woorden in één zin te gebruiken, zonder dat Nederlandse praktijkschoolgangsters hem niet meer kunnen verstaan.

avatar van drezic
rodneyVL schreef:

Dat zijn the Opposites.

Wat ook sneu is, is dat mensen cijfers geven aan cd's die ze niet kennen.

Niet dat ik een groot fan ben.

avatar van musicfriek
De muziek van hun laatste single Licht van de Laser is letterlijk gejat van Kristine W's Feel What U Want. Ah lekker, dacht ik, Kristine, krijg je zo'n strontvervelend nummer te horen.. Echt hele vervelende muziek dit.

avatar van hiphopisntdead
musicfriek schreef:

IK weet niet of die single wel helemaal serieus was, maar dat neemt niet weg dat het een ***nummer is.

avatar van jordidj1
jordidj1 (moderator)
Stan schreef:
Ik hou erg van deze muziek, zitten zeker lekkere nummers tussen

avatar van hiphopisntdead
Ik heb hier toch wel veel herinneringen aan, was mijn alle eerste cd, helaas

avatar van Shelter
veel jatwerk...bijna alleen maar eigenlijk en dat combineren et over het algemeen hele slechte rappers en andere kinderrijmpjes creeerders.
Tsja dat kan nooit heel goed gaan natuurlijk...
Ik heb deze ooit gekocht voor een vriendin van mij hier in indo, omdat zij van hersenloze muziek houdt die wel leuk klinkt zonder dat de tekst er toe doet (dit zijn haar woorden en ze verstaat dus geen nederlands).
Heb het een tijdje mee geluisterd en ben het eens met hersenloos alleen klinkt het niet leuk omdat het jatwerk is.

avatar van tovast
1,5
hiphopisntdead schreef:
Ik heb hier toch wel veel herinneringen aan, was mijn alle eerste cd, helaas

hahaha, ook mijne.
een :$ past hierbij.

avatar van skyzz
het is mij nooit echt duidelijk wat PS nou doet..
ze maken de beats niet, en rappen ook niet. alleen Ruben kraamt af en toe wat onzin uit.

iemand?

avatar van Shelter
ze gooien de boel bij elkaar...
men neemt een wannabe coole rapper, jat een ebat ergens vandaan, jat een jingle ergens vandaan...ff roeren...voila Partysquad!

avatar van MAS
MAS
Een beetje de afvalcontainer van de Nederlandse hiphop dit.

avatar van Reint
Kempi op een Partysquad album? Ik dacht dat hij daar te straat voor was (zeker toen).

avatar van Apieknar
Intro is erg naar.

avatar van Choo Choo
Ik snap eigenlijk al deze negatieve praat niet zo. Er staan toch echt een paar heerlijke nummers op dit album. Ik noem Sta Stil Dan (super!!), Dat is die shit, Wat wil je doen, Non Stop, Rampeneren, De bazen van de club...

avatar van Choo Choo
drezic schreef:

Dat zijn the Opposites.

Wat ook sneu is, is dat mensen cijfers geven aan cd's die ze niet kennen.
Juist.

avatar van Shelter
ik ga verhogen, ja echt waar!
Ik weet niet of ik ineens milder geworden ben kwa benadering van "goed gejat beter dan slecht bedacht" of dat het komt omdat ik even zin had in Nederlandstalige dingetjes na een tijd niks gehoord te hebben. Ik herzie mijn mening over hoe slecht het is, ik vind het nog steeds verre van goed maar ook niet zo slecht als een gemiddeld Kempi/Ali B album die 0,5 krijgen.
De meeste rappers zijn overigens nog steeds van zeer triest niveau, maar sommige producties kan ik nu wel bater aanhoren en ik vind Gio met I'm sorry wel een lekker nummer. Die kerel heeft best een goede stem eigenlijk alleen jammer dat het een beetje corny Usher klinkt.
Die beat vind ik wel vet bubbling met R&B.
Wat Wil Je Doen en Dat is Die shit waren de hits, maar zijn naar mijn mening verschrikkelijk.
Die eerste lijkt bijna een parodie op Nore's Nothing.
Desondanks 2,0*