Paul van Dyk - Reflections (2003)

Duitsland
Dance
Label: Mute

1. Crush (7:46)
  2. Time of Our Lives (4:23)

met Vega4

3. Like a Friend (3:54)
  4. Reflections (7:27)
  5. Nothing but You (6:57)
  6. Buenaventura (8:28)
  11. Connected (6:35)
  12. Spellbound (4:42)
  13. Kaleidoscope (4:51)
avatar van BlueVelvet
Nothing But You is erg goed. Voor de rest ken ik niets, ik houd over het algemeen dan ook totaal niet van trance (dit nummer stamt nog uit mijn trance-periode van een héle tijd geleden, toen ik maar wat deed).

avatar van BlueVelvet
Kwam er vandaag pas achter dat er daadwerkelijk lyrics zijn in Nothing But You, het is namelijk Noors (gezongen door Jan Johnston):

Jeg har ingenting
Men jeg har alt
Nar jeg har deg.

wat in het Engels betekent:

I have nothing
But I have everything
When I have you.

Zeertjuh
Time of our lives blijft echt magisch!

avatar van RogerV
Nothing But You en vooral Time of Our Lives zijn monumentale tranceplaten. Die opbouw van Time of Our Lives naar de climax en dat refrijn "ow this is the time!", ik zal er nooit genoeg van krijgen. Deze zullen voor altijd het geluid zijn van die bloedhete zomer van 2003.

De rest is degelijk geproduceerd maar lang niet allemaal boeiend. Een hoop dat niet blijft hangen en gaan het ene oor in en het andere weer uit. Alleen Buenaventura en Spellbound hebben enige waarde om nog vaker te willen horen.