Brown Sugar (2002)

Hip-Hop / Soul
Label: MCA

1. Mos Def - Brown Sugar (Extra Sweet)

met Faith Evans

2. Erykah Badu en Common - Love of My Life (An Ode to Hip Hop)
  3. Angie Stone - Bring Your Heart
  4. Black Star - Brown Sugar (Raw)
  5. Jill Scott - Easy Conversation

10. Eric B. & Rakim - Paid in Full [7 Minutes of Madness Remix]
  11. Hi-Tek, Big D en Plakhan - No One Knows Her Name
  12. The Roots - Act Too (The Love of My Life) [Remix]
  13. Mary J. Blige - Never Been
  14. Mos Def - Brown Sugar (Fine)
  15. Jully Black - You Changed
avatar van Improvision
Goed album, Breakdown en Brown Sugar beiden geproduceerd door Kanye West in zijn beste jaren.

Er staat: toegevoegd door Boordappel, maar ik heb hem wel degelijk toegevoegd denk ik.

avatar van BoordAppel
Je hebt dit album inderdaad toegevoegd. Daarna is het echter afgekeurd omdat je een brakke hoes had meegestuurd. Toen ik 4 dagen geleden even de rejections lijst naliep kwam ik dit album tegen en heb toen een goede hoes gezocht.

Dit kan never nooit een 0,5 album zijn.

avatar van Niek
C Changes schreef:
Dit kan never nooit een 0,5 album zijn.

PinkElypse is weer eens langsgeweest...

avatar van MJ_DA_MAN
Als die gast (wat zeg ik, een man die bijna de AOW in gaat) nou eens bevestigt dat ie al die hiphop-albums die hij laag heeft gestemd ook daadwerkelijk geluistert heeft, vind ik het geen probleem dat ie zo laag stemt. Maar op dit moment begint mijn haat tegen die man steeds groter te worden.

avatar van Niek
MJ_DA_MAN schreef:
Als de gast (wat zeg ik, een man die bijna de AOW in gaat) nou eens bevestigt dat ie al die hiphop-albums die hij laag heeft gestemd ook daadwerkelijk geluistert heeft, vind ik het geen probleem dat ie zo laag stemt. Maar op dit moment begnt mijn haat tegen die man steeds groter te worden.

Bijna 70 hiphopplaten heeft hij op gestemd. Allemaal een 2 of lager. Waarom blijft hij hiphop proberen als hij het toch niet goed vind. Ik geloof echt nooit dat hij al die platen helemaal gehoord heeft. Hij download ze hoogstens om even doorheen te skippen om daarna weer lekker de gemiddeldes omlaag te halen. En dan is zijn dag weer goed. Ga lekker door zou ik zeggen, als je je daar lekker bij voelt...

avatar van BoordAppel
Als je klachten hebt over bepaalde users kan je dat melden aan de mods.

avatar van Kos
Kos
Dit is trouwens ook een leuke film voor hip-hop liefhebbers.

aire.
Maar minder voor film liefhebbers

avatar van thgryda
Erg sterke soundtrack, vooral de titeltrack is erg dope

avatar van UmindC
Er zijn 3 tracks met de naam Brown Sugar, welke bedoel je?

avatar van kemm
Voor mij de (Fine)! Lekkere vocal sample zit daarin!

avatar van thgryda
Eigenlijk de gewone, de fine versie is inderdaad lekkerder om op je eentje te luisteren, maar die met faith hoorde je vroeger wel eens op feestjes. Super vette beat, nostalgie vooral eigenlijk want het refrein is nogal cheesy